{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
903 visninger | Oprettet:

Peter V
Peter V
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 4

Hvilken scooter 45? {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen,

Jeg håber jeg har fundet det rigtige sted st spørge. Jeg går og overvejer hvilken knallert 45 jeg skal vælge. Mit budget er ca 15.000 inkl levering, jeg skal køre på den et par gange om ugen en 40km per dag og har ikke forstand for at fixe noget selv. Jeg har kigget lidt på Peugeot og PGO både fra ny og brugt. Har i gode råd?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilken scooter 45?
  • #2   25. apr 2017 Nu melder du ikke noget om din højde men pgo t-reg er et godt bud.. vil du have noget der kører langt literen er der Kymco super 8 4 takter.
    Ja lige for tiden er der masser at vælge i mellem, men lad være med at købe noget t-hansen for du får hvad du betaler for, det er noget billig møg og de er dyre i dele.. piaggio fly 4t er også en god stor maskine der kører godt og med god plads

• Peter V
    Peter V Tilmeldt:
    apr 2017

#3   25. apr 2017 mange tak for svar! Jeg er 1.83 og synes thansen er småt og plastik agtig.
    Har i nogle erfaringer med Peugeot? Tweet RS modellen ser god ud med store hjul, masser af opbevaring og wavebremser og ligger til ca 15.000 med levering. Jeg hører Peugeot generelt holder men der dyrt at få lavet.
    T-Rex er lidt for dyr synes jeg PGO Big Max er lidt billigere men hører godt om PGO generelt, dog siger nogle også at det er noget billigt skrammel. Men Post DK bruger dem i al slags vejr og det tænker jeg er et godt tegn?
    Brugt har jeg set en Speedfight 2 fra 2013 der har kørt 1300km og er yderst velholdt af ejeren som er mekaniker og der er derfor ikke servicebog men alle andre papirer og den står som ny til 8500. Er den værd at kigge på til den pris?
    Håber i kan hjælpe med alle mine spørgsmål :)!

• #4   26. apr 2017 Hvis den er fra 2013 skal det være en speedfight 3.. 3eren kører godt men er alt for dyr i dele specielt plastik da endnu ikke er alternativer.. Peugeot skal du sidde på først vil jeg sige.. jeg sidder ikke særlig godt på den, kørte jomfru tur på sådan en her den anden dag

Hvad angår post dk så kører de pgo big max i alt slags vejr men kør en tur på en først for personligt sidder jeg rigtig dårligt på dem grundet åndssvage sæde men en knold i midten som er lige der hvor jeg skal sidde

• #5   26. apr 2017 Gilera runner måske smiley

• Peter V
    Peter V Tilmeldt:
    apr 2017

#6   26. apr 2017 Den er for dyr. Mit budget er som skrevet tidligere ca 15.000 inkl levering smiley

• #7   26. apr 2017 Det gav jeg for min runner sprit ny da det var, men kan godt være man ikke kan finde en anden til de penge smiley

Kommentér på:
Hvilken scooter 45?

Annonce