{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
11.832 visninger | Oprettet:

Dennis S
Dennis S
Tilmeldt:
2. apr 2017
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 31

Bedste knallert {{forumTopicSubject}}

Jeg står og skal finde en god og holdbar knallert til min søn, som ikke skal være tunet.
Er blevet anbefalet kun at kigge på pgo.

Er der nogen der kan være enige i det, eller synes i der er andre mærker der er bedre eller lige så gode.

Det skal helst være som bedre brugt da vi ikke synes pengene er store nok til at købe en helt ny knallert.

Alle inputs er velkomne da jeg er meget i tvivl om hvad jeg skal gøre.

Mvh. Dennis.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bedste knallert
  • #1   30. apr 2017 Yamaha jog r er rigtig god knallert,
    Jeg købte selv en til 3800kr og der virkede alt på den.
    Den er slid stærk
    Den har rigtig gode køre egenskaber
    I alt i alt er det bare en rigtig god scooter


  • #2   30. apr 2017 Vil også sige Jog r er en god scooter, men Yamaha neos, gilera stalker, aprilia Sonic, gilera runner og ja pgo hot 50 er også meget gode scootere

  • #3   30. apr 2017 Yamaha, Aprilia og honda (specielt honda sfx)

    Nu kan jeg se du har et billede af en Peugeot, i dit profil billede. Den blev du vel rådet fra at købe? smiley


  • #4   30. apr 2017 er det den første knallert og hvor høj er han
    Skal det være en knallert eller scooter han skal ha og Skal han køre kort eller lang ture
    Puch maxi
    Suzuki fz 50
    Pgo
    Yamaha Neos
    Yamaha j
    Aprilia


  • Dennis S
    Dennis S Tilmeldt:
    apr 2017

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 31
    #5   30. apr 2017 Han er ca. 170cm høj.

    Han prøvede en pgo g max idag. Den var han vældig begejstret for.
    Den virker til at være lidt stor til ham men når den først var igang var den super fed at køre på synes han.


  • #6   30. apr 2017 Ok nu har han prøve en pgo max
    Han kan prøve at finde en pgo hot 50 måske beder


  • #7   1. maj 2017 Gilera stalker er rigtig lækker og holdbar.

    mvh


  • Dennis S
    Dennis S Tilmeldt:
    apr 2017

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 31
    #8   1. maj 2017 Hot 50 har han prøvet da han tig knallert kortet og den kan han godt lide. Men synes at g max var lidt federe. smiley

  • #9   1. maj 2017 Jeg har haft en gilera stalker siden jeg fik kortet, og har ikke på noget tidspunkt fortrudt at få den.
    På en gilera stalker er der massere af benplads, og den er hverken for stor eller for lille.
    Den kan se fed ud selvom den er lovlig, og den har et godt optræk på trods af at den er lovlig ( hvis den er indstillet rigtig)
    Kan kun snakke godt om en stalker, den er også super nem at tune hvis man endelig bliver enige om at gøre det smiley

    Ellers er en yamaha jog r, en yamaha jog as/fs, aprillia sonic også rigtig fede scootere.

    Hvis han kan lide knallerter kan en puch maxi helt klart også anbefales, da det er en rigtig fissmagnet, og den kan nemt sælges hvis han bliver træt af den smiley


  • #10   1. maj 2017 jeg anbefaler at i køre ud til forhandler og prøve sider nogen stykker i stedet for når alt kommer til alt så det jo trods alt ham der skal køre på den ind til han for et andet stykke pladstik når han fylder 18 sådan cirka
    jeg har haft storset alle modeller scooter fra de udkom i danmark frem til i dag
    og kan kun sige fra min egen afaring at

    yamaha ligger som 1 af mine farvoritter bland scoooter PGO som nr 2 gillera storm som nr 3 peugeot som nr 4 og som nr 5 ligger susuki
    men det er så kun nogen af alle de modeller der er inde for den de sidste 5 år jeg har kørt og liket at jeg gjorde
    og kan klart ikke anbefale nogen scooter fra Thansen af
    de er alt alt alt for ustabile køre måske godt de første 1 til 2 år så begynder vrøvlet med dem så går det ene så det andet i stykker

    pt køre jeg en PGO Dr-Big dejlig tung scooter køre godt
    har en 5.5 liter tank har kørt lige på den gode side af 100 km før tanken var tom gode sideegenskabe og nem at holde vedlige


  • #11   1. maj 2017 Stalker , har aldrig haft problemer med min

Kommentér på:
Bedste knallert

Annonce