{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Politi
  • #1   27. feb 2018 Teknisk set ja, da den er på offentligt område men om de gør det er en anden side af sagen smiley hvis det endelig er så argumenter med at den er kold og du bare skulle vise nogle venner din nye knallert smiley men er nøglerne i den er der ikke så meget at gøre så anses det som at den har været ude at køre og eller at du skal til at køre på den, samt vis den er varm så har du også et forklarings problem smiley god aften

• #2   27. feb 2018 Den er jo ikke landet på et offentligt område ved et trylleslag, den er blevet kørt...!!
    Det er det samme når de møder op på skolen og tjekker alle scootere fra en ende af...!!

Så ja, holder du på tanken eller hvor nu i unge mennesker holder til i dag, så er det muligt at den ryger på rullefelt...!!

• #3   27. feb 2018 Du kan også sige at du har trukket den på vej til en ven for at gøre den lovlig, hvis den selvfølgelig er kold.

• #4   27. feb 2018 ok men hvis jeg bare siger jeg har trukket kan de så stadigvæk gøre noget

• #5   27. feb 2018 Det kan de vel, hvis de er nogle svin.
    Men jeg ville ikke tro at hvis du snakkede pænt og at den var helt kold, motoren. Så tror jeg ikke de ville gøre noget, hvis du bare trækker over til en ven

• #6   27. feb 2018 Politifolk er nok de mennesker som høre flest dumme undskyldninger i Danmark....!!

"Jamen jeg kører ikke på scooteren Hr. politimand, jeg trækker den bare rundt, det gør jeg altid"

Jeg tror nok du skal regne med de har hørt alle undskyldninger du kan komme på et utal af gange...!!

Fortjener du en bøde så får du en bøde.
    Er du der imod samarbejdsvillig, flink og veltalende, har et rent CV så kan du sikkert sagtens snakke dig fra en bøde hvis du lover at trække hjem.
    Men drop alle de der dårlige undskyldninger for det giver bare bagslag.
    Det er aldrig godt at lyve, og slet ikke over for politiet...!!

• #7   28. feb 2018 Selvfølgelig er de berettiget til at give dig en bøde. Når du en dag får bil så må du heller ikke have drukket og sidde i bilen med nøglen uanset om du har tænkt dig at køre eller ej

• #8   28. feb 2018 Du står på offentlig vej. Så skal dit køretøj være i lovlig stand.

Kommentér på:
Politi

Annonce