{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
421 visninger | Oprettet:

Stoppet af offroader {{forumTopicSubject}}

Mig og ven kørte på vej hjem fra skole, så går min lorte jog r ud, tror det er pga MEGET slidt cylinder. Men så prøver jeg at få gang i den men det vil den så ikke.
Så 5 minutter efter kommer der en offroader mc. Han spørger om kørekort og kigger lidt på min Jog r og min vens Derbi(kører 60 og der ingen lydpotte på).
Så spørge han om den er ulovligt, så siger jeg Ja lidt.
Så ville han tilkald rullefelt men sagde jo så at den ikke kunne starte og min ven sagde der ingen benzin var på(Var der godt nok).
Så sagde han at det var fint også trak vi på hjem.
Hvad har I så lavet idag?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stoppet af offroader
  • #2   20. sep 2018 I går kørte jeg på min hot 50 og min ven også på sin hot 50 og han kørte med uden hjelmen på for den lå på gulvet altså plade. Og han havde en 500ml øl dåse i munden og drak imens vi kørte over 60-66 og da der kom en bakken og vi kom over bakken så holdte der en politi bil bag en bil som blev stoppet og de så os også tog en af dem fat i radio med det sammen og vi vendte om i stak af og stødte 3 andre politi som blev tilkaldt efter os og vi gik lidt i panik hehe så vi gav bare fuld gas og kørte ned af en tunnel igennem banegård og ud igen også kendte vi faktisk byen heldigvis at politi vil miste os snart så vi kørte mod den skjult cykelsti som politi ikke kan komme igennem så kom vi frem og gemte os inde i en tunnel og ventede i 25 minutter og drak lidt mere øl for at køle os ned også tog vi videre og derefter så vi ikke politi igen xD Muahahahaha så heldigt er vi sku råbte jeg til min ven og han grinte bare xD

Ps her er bare min billedet af min hot 50 imens vi gemte os i en tunnel smiley

profilbillede
Kommentér på:
Stoppet af offroader

Annonce