178 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Joakim
Joakim
Emner: 3 Svar: 3

Gilera Stalker kan ikke holde tomgang... Når den er varm Gilera Stalker kan ikke holde tomgang... Når den er varm

Hej!,

Min Gilera Stalker starter og kører helt fint, når den er kold. Men når den så har kørt i 2-5 minutters tid, og man så gassen dør den bare ligeså stille ud...
Den har ikke gjort det før, men først her efter vinteren hvor den har stået inde... Dog har den været tændt i ny og næ

Ps. Den er helt standard (dog med fjernet skiver og begrænsnings plade).

Jeg har tænkt på at rense karburatoren, og se om der er noget i luftfilteret... Men er der ellers andre ting som i tænker kunne være værd at tjekke?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opvaskemaskine - Skiftning af afløbsslange 1.400 kr.
  • Montering af front på Ikea køleskab 600 kr.
  • El Løbehjul 500 kr.
  • plæneklipper knivslibning 500 kr.
  • Afmontering af induktionskogeplade og installation af ny induktionskogeplade samt opsætning af kontakt på væg til samme. 1.000 kr.
  • Flytte kommoder mm. 2.293 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gilera Stalker kan ikke holde tomgang... Når den er varm
  • #1   25. mar 2019 Har du sat stører dysse i kaburatoren efter at du fjernede begrænsnings pladen i kaburatoren? du skal 10 nummere op i størelse hvids du ikke har gjort det.

• Joakim
    Joakim Tilmeldt:
    mar 2019

Emner: 3 Svar: 3
    #2   27. mar 2019 Jeg fik den skilt ad og fandt ud af at jeg faktisk aldrig havde fået taget pladen ud... Dog blev der ved med at komme benzin ud af benzinslangen, så regner med at min vaccum ventil er røget... Så håber jeg at det løser problemet, da det aldrig har været sådan før.

Kommentér på:
Gilera Stalker kan ikke holde tomgang... Når den er varm

Annonce