{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
823 visninger | Oprettet:

Dyse {{forumTopicSubject}}

Hvilken dyse ville i anbefale til min HOT 50 SP?

Det er bare standard med pillede begrænsninger, powerfilter og promolegal udstødning

Grunden til at jeg tror at den skal omdyses er fordi at den har pisse godt optræk i starten, men efter man har kørt lidt er optrækket ikke nær så godt længere, indtil at den har stået stille lidt.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dyse
  • #1   26. jun 2019 std 1.8 hk ikke en dag over ,powerfilter er ikke til nogen nytte kun støj

  • #2   26. jun 2019 Fjern det åbne luftfilter og monter det originale filter igen..

    Du får INGEN fordele ved åbent filter på den motor, men du får MANGE ulemper ved det..

    Hvis du har monteret ubegrænset udstødning og andet luftfilter, uden at skifte dyse, så kan du godt regne med dit stempel, eller minimum dine stempelringe er godt slidte nu.
    - Du kan så bare glæde dig over du ikke har sat cylinderen og derved smadret den.

    Skift filteret og monter en dyse der er 4 numre større end den du kører med nu.
    - Derefter kan du tjekke om farven på tændrøret passer..


  • #3   26. jun 2019 Hvad sker der ved at køre med powerfilter?

  • #4   26. jun 2019 Og jeg har ikke det originale luftfilter, jeg købte den med powerfilter

  • #5   26. jun 2019 med powerfilter kommer der vand /sand ind i din motor , derfor anbefaler andre også du bruger den orginale luftfilterkasse ....

  • #6   26. jun 2019 Jeg kører kun på vejen i tør vejr, men jeg skal nok kikke efter en original en;-) og skal jeg bare købe et dysesæt og så sætte en 4 højere end hvad der er i nu, og hvad farve skal tændrøret så være?

  • #7   26. jun 2019 Stefan kun i tør vejr , ja så køre den da ikke meget når først det bliver regnvejr ... skift lortet og køb en orginal luftfilterkasse . kan købes som brugt på g&g eller dba.dk ellers har du en defekt moror ingen du ser dig om . og smidt en masse penge ud for den skrot50 .

  • #8   26. jun 2019 Åbent filter som du kører med nu har følgende ulemper på standard motor.

    1. Det støjer.
    2. Det er ulovligt at køre med.
    3. Det filtrere dårligere end det originale.
    4. Det slider dit cylinderkit mange gange hurtigere.
    5. Det kan give problemer i fugtigt og vådt vejr.
    6. Du skal dyse op, så du bruger mere benzin, men får ikke mere effekt ud af det.
    7. Det råber efter politiet på lang afstand om at få en bøde.
    8. Det forkorter levetiden på dine lejer ved krumtappen.
    9. Alt efter type bliver det hurtigt tilstoppet (bomulds filter), eller filtrere utrolig dårligt (skum).
    10. Det øger slid på dit gasspjæld.
    11. Det giver INGEN effekt forøgelse, eller forøgelse af optræk eller topfart.


    Du skal kun dyse 4 numre op hvis du først har skiftet filter, hvis ikke, så skal du nærmere 8-10 numre op (alt efter hvilket filter der er på)..


  • #9   26. jun 2019 Okay jeg ser om jeg kan finde et brugt luftfilter på nettet

  • #11   27. jun 2019 Nu har jeg købt et originalt brugt luftfilter ved Pers Cykler i Odense for 200,- og jeg sætter det på når jeg kommer hjem:-) så håber jeg at det virker:-)

  • #12   27. jun 2019 fint så køre det snart for dig

  • #13   27. jun 2019 Så har jeg sat luftfilteret på, jeg kunne ikke nå ind til der hvor man spænder ringen om karburatoren, men jeg kunne stadig sætte den på og den tænder fint, og jeg spænde ringen så meget som jeg kunne uden at den ikke kunne komme selvfølgelig så der kommer ikke skift ind ved ringen, jeg prøvekørte den imorgen og så får jeg at se hvor meget bedre den køre

  • #14   28. jun 2019 Sæt det luftfilter korrekt fast før du kører bogen steder på den..

  • #15   28. jun 2019 Jeg kan ikke spænde ringen, man skal brugte en skruetrækker som kan nåder ind og ingen af dem jeg har kan nå ind

Kommentér på:
Dyse

Annonce