Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Forbedring af digital foto 300 kr.
  • Balkony door handle 2.000 kr.
  • Trægulv buler 2.000 kr.
  • Elektriker tilslutning af varmvandsbeholder 1.200 kr.
  • Montering af TV på væg med beslag 1.000 kr.
  • Møbel samling kommode og teol 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Motrac m3r
  • #1   20. jul 2019 Den er fin kvalitet.
    Den findes i 30 kmt model, så vidt jeg ved.
    Men den er ikke så stor.

• zoomer
    zoomer Tilmeldt:
    feb 2014

Følgere: 96 Scootere: 3 Svar: 51
    #2   20. jul 2019 jeg har haft en og vil ikke anbefale den ,og det var en 45kmt .min mening er kina knas , men designet fra Honda grom og msx kan man ikke tage fra den , men motor er skod. og cdi ned droslet , så den går lige som når man smider panserværn på en scooter og slår det til . uanset hvilken dyse man bruger

• #3   20. jul 2019 #2
    Det må jo så uddybes.

• zoomer
    zoomer Tilmeldt:
    feb 2014

#4   20. jul 2019 ja jeg har lige forlænget tekst. men den er fed at style ,med længere bagsvinger og fælge fra Honda grom og så videre men . på toppen var den skod uanset gearing og dyser

• #5   20. jul 2019 #4
    Det er jo en 4 takter, så den er jo lidt tam.
    Næppe som min gamle Senda R fra 1996 uden begrænsninger. ( Da jeg havde den i 1998 )

• zoomer
    zoomer Tilmeldt:
    feb 2014

#6   21. jul 2019 det er nok neddroslingen den er gal med i mine øjne, Honda 4 takt maskiner har en god lyd og meget lidt forbrug af benzin , og så er Honda jo kvalitet hver gang de laver en motor som regel. genaratore og plade vibaratore som jeg bruger dagligt i mit job som asfalt arbejder er næsten heller ikke til at slå ihjel ,og det er Honda motor de har.så der bliver vi nok ik lige eninge, min derby gpr 50 . var da også fed nok og minder jo om Aprilia motoren . men lovlig var det ik noget for mig , alt det gear skifteri for skide 45kmt ,og endu værre når det kun er en 30kmt gearmaskine , er i mine øjne skod når de køre lovligt. så er det nemmere med en scooter hvor man ikke skal skifte gear hver gang man skal køre eller bremse. spild af tid og energi. det er nu bare min mening , og gider ikke rigtigt at ytre mig mere i denne sag , da det ikke ændre noget, i den erfaring jeg har på det område. jeg kan så sige at hvis en Honda motor 4takt går i stykker , ville jeg så lige der ønske at det var en to takt , da jeg syntes at de er nemmere at lave igen . men sådan er det jo bare

• #7   21. jul 2019 #6
    3 gear til en Aprilia SX50 er faktisk brugbart, når den er lovlig.
    Jeg har selv kørt på en. ( Og så fjernet alle begrænsninger og sat Athena Racing 50mm på lige bagefter ).

• zoomer
    zoomer Tilmeldt:
    feb 2014

#8   21. jul 2019 ja tunet sikkert fed nok , men jeg mener at min derby gpr 50 havde 6 gear . og når den ikke er voldtunet er det træls . og jeg ville jo lave den ulovlig hvis jeg skiftede gear stjernen ud osv, smiley så jeg er kommet frem til at gear maskiner ikke længere er noget for mig ,med mindre det er en motor cykel mc. den gang man havde Yamaha 4 gear dx og puch monza var det noget andet. med regler osv , og der havde man jo ikke alle de 50cc scootere at vælge imellem

Kommentér på:
Motrac m3r

Annonce