Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• drilling 12 holes near ceiling 1.100 kr.
  • Sætte tre rullegardiner op 550 kr.
  • VVS skift af armatur på lille kbh badeværelsw 735 kr.
  • Beskæring af træ 2.699 kr.
  • Hjælp til at skrue gynger fast i træstativ skruer skal medbringes 300 kr.
  • Flytte min seng og samle et skab sammen. 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Motrac m3r
  • #1   6. maj 2022 der skal tjekkes bremser en gang i mellem renses kæde skiftes olie og justeres ventiler og skiftes olie filter

• #2   6. maj 2022 Det er eneste mulighed for at få noget i den stil.
    De kan godt være selvdøde... de skal passes ret godt på for ikke at gå til på alle mulige måder. Men ka man finde en i ok stand til en fornuftig pris og finde ud af at passe dem så er de jo meget fedt koncept.

De er ikke det nemmeste at vedligeholde.
    Men i forhold til en gennemsnitlig motorcykel er det nemt.
    Tjek ud hvordan man vedligeholder en lille mc, så har du styr på det hele.
    Hav i baghovedet hele tiden at den ikke er så holdbar som en kvalitets maskine. Så ska du nok komme fint ud af det med sådan et motrac grom køretøj/legetøj smiley

• #3   6. maj 2022 Den egner sig bedst til varme lande uden så meget regn og fugt.

• Gustav P
    Gustav P Tilmeldt:
    maj 2022

Følgere: 50 Emner: 14 Svar: 33
    #4   7. maj 2022 Kan man køre på den hele året rundt?

• #5   7. maj 2022 hvorfor skulle man ikke kunne det

• Gustav P
    Gustav P Tilmeldt:
    maj 2022

#6   7. maj 2022 Det kunne godt være den rustede af at køre i regnvejr

• #7   7. maj 2022 det gør alt jern jo

• Gustav P
    Gustav P Tilmeldt:
    maj 2022

#8   7. maj 2022 Ja men hvordan kan man sørge for det ikke ruster?

• #9   7. maj 2022 gøre den rent og hvor der ikke er maling skal den have maling eller klarlak hvis det er jern

• Gustav P
    Gustav P Tilmeldt:
    maj 2022

#10   7. maj 2022 Så jeg skal give moteren klarlak?

• #11   7. maj 2022 motoren har lak

• #12   7. maj 2022 Alle jernmc går til med tiden. Afhængig af kvaliteten skal de omlakeres en sjælden gang imellem, af og til eller hvert andet år. Motrac er i den slemmere ende. Dog ikk helt skyteam skrald kvalitet

• Gustav P
    Gustav P Tilmeldt:
    maj 2022

#13   7. maj 2022 Hvor tit skal en motrac m3r om lakeres?

• #14   7. maj 2022 Den ka selvfølgelig stå på et aflukket værksted i årevis uden problemer, men vil sige efter 8-10'000 km vinterkørsel eller 20'000 km sommerkørsel.

Men ok de færreste har en motrac for at køre 10'000 km om året i skodvejr. De fleste har den for at køre et par 1000 km på nogen hyggeture i sommervejret og så er den jo så lille at den kan vaskes og komme ind på værelset om vinteren hvis ikke man har aflukket rum at opbevare den i.
    Regn, blæst og temperatur sving er de værste ting for holdbarheden.

Hvis du bor og kører tæt på en vestlig havkyst, så gør det alting lidt værre.

Alt afhænger af noget smiley

• Gustav P
    Gustav P Tilmeldt:
    maj 2022

#15   7. maj 2022 Hvad så hvis jeg vil bruge den som helårs køretøj frem og tilbage fra skole hver dag.. Er det noget pis?

• #16   8. maj 2022 Næææ det er faktisk der man får mest for pengene.
    Kør den en masse brug den en masse. Så får man også vedligegeholdt den løbende når kæden skal smøres og strammes, ventiler ska justeres, motorolie ska skiftes osv.
    Altså de er mere selvfølgelig mere funbikes end pendler maskiner, så det er lidt mere besværligt end en normal maskine.
    lidt
    Ikke meget.
    Dog straffer den dig lidt hårdere hvis du er ligeglad med den.
    Men lyder til du godt ka finde ud af at tænke dig om og stille sig selv nogen fornuftige spørgsmål smiley så vil ikke sige no go.
    Men hvis du ku leve med f.eks. en aprilia Sx50 istedet så er det generelt lidt mere økonomisk, selvom de er dyrere i indkøb. Lidt mere pålididelige og også velkørende.
    Men vil man ha en 4t grom som 30 knullert så er det bare at finde sig en motrac og gi den gas med at hitte hoved og hale i service vedligehold, kendte problemer og smarte måder at tune dem på smiley
    Der burde være masser af info at finde om dem

• Gustav P
    Gustav P Tilmeldt:
    maj 2022

#17   8. maj 2022 Men en aprilla sx50 lyder ikke i nærheden så godt som en motrac m3r. En aprilla sx50 lyder næsten bare som en normal fesen scooter..

Er det da så svært at få reservedele til en motrac m3r?

• #18   8. maj 2022 Præcis.
    Vil man ha en 4t så vil man ha en 4t hehe.

Grom er nem at få dele til. Og Delene er billige.
    Men altså jeg synes du sku udleve drømmen og få købt en.
    Learning by doing smiley

• #19   8. maj 2022 #13
    Ud fra de spørgsmål du stiller, så er det nok ikke en knallert for dig.

• Gustav P
    Gustav P Tilmeldt:
    maj 2022

#20   8. maj 2022 Hvis jeg så ikke skal købe en motrac m3r som jeg regner med at gøre

Hvilken gear knallert vil du så anbefale?

• #21   8. maj 2022 Det er pest eller kolera. Du kan egentlig ikke få noget bedre.
    De er ikke ret idiotsikre, men apollo rx36 er langt værre og eneste alternativ der minder om dem.
    Dem vil jeg og de fleste andre fraråde endnu kraftigere end motrac.

Hvis du var 18 ku du købe en honda grom
    Men du er ude efter en 30knallert i den størrelse, så det er motrac eller motrac. Eller det der er værre (skyteam dax o.lign.)
    Ikke for at svare på andres vejne men det er mit indtryk at det er der humlen ligger. Der er ikke andet at vælge og vrage ud af. Ikke hvis du vil have 4t lyden

Kommentér på:
Motrac m3r

Annonce