{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
428 visninger | Oprettet:

Louise L
Louise L
Tilmeldt:
28. jan 2020
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Knallert til nybegynder - Hvilken? {{forumTopicSubject}}

Hej med jer. Jeg håber at i kloge mennesker, har lyst til at være mig til hjælp.

Jeg er en kvinde der kunne rigtig godt tænke mig at begynde at køre knallert til mindre ture. Jeg går op i æstetik men også holdbarhed og ikke mindst at knallerten er let at skrue på. For jeg vil gerne lære at fikse på den selv osv. Lige nu kigger jeg på Puch Monza'er. men kun ud fra at jeg synes at de ser fantastiske ud. Er der nogen der har fifs of lidt lærdom eller ved hvor jeg kan finde det? vil gerne købe den helt rigtige fra start.

Mvh
Louise


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Knallert til nybegynder - Hvilken?
  • #1   28. jan 2020 En Puch maxi eller vespa Ciao er meget simpelt bygget op så dem kan du let lære at skrue i selv, der er også 1000 vis a guide til hvordan man gør på nettet, finder du en lidt mere speciel knallert så bliver det lidt svære at finde info omkring hvordan man renovere den. Men håber du finder ud af noget, en knallert tur om sommeren er også mega hyggeligt smiley

  • Louise L
    Louise L Tilmeldt:
    jan 2020

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #2   29. jan 2020 Synes Puch er vildt sejt. Ligen u kigger jeg på Puch monza'er fra start 80'erne. men det er måske for svært :)?

Kommentér på:
Knallert til nybegynder - Hvilken?

Annonce