{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
707 visninger | Oprettet:

Kører meget mærkeligt?? {{forumTopicSubject}}

Min derbi kører sygt mærkeligt.
Det er sket efter jeg har skiftet til 6 gear skiftet toppakning og sat et 14 fortandhjul i.
Den kører trækker rat dårlig i 1 gear og når du skifter op i gear går den ligesom ikke ned i omdrejninger.
Det kører helt normalt når du skifter og kører 5 og 6.
Men alle de andre gear går den ikke ned i omdrejninger når du skifter gear????
Hvad kan problem være, den har haft denne her opsætning som den har nu, før
Ud over 14 fortandhjul??
Hvad er problem????????
Den går også i sygt høje omdrejninger i frigear når du gir lidt gas

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kører meget mærkeligt??
  • #1   11. nov 2020 Den er utæt efter toppakningsskift? Det lyder som om den trækker falsk luft ind

• #2   11. nov 2020 Sig mig engang, læser du overhovedet de svar du får i de andre indlæg? Jeg har svaret dig på dit problem i det andet indlæg omkring de høje omdrejninger, enten er der et problem med dit kabel, ellers trækker den falsk luft.

• #3   11. nov 2020 Team one man, det var ikke nogle af de to problemer har rattet og tjekket for falsk luft med bremserens

• #4   11. nov 2020 En motor er ret simpel, for at tage flere omdrejninger skal den bruge mere luft og brændstof. ergo må dit problem ligge på indsugningssiden. Så noget gør du galt når du tjekker. Adskil og rens din karburator og sørg for alt er samlet 100% korrekt, samlinger, kabel etc. Smør dit kabel og sikker dig at det køre frit og ikke er flosset indvendig så det kan sætte sig, tjek at dit gashåndtag køre frit og kablet ikke binder et sted. Hvis alt dette er 100% iorden så kan det tyde på at den suger falsk luft et andet sted, kunne være i blokken, ved pakdåser eller lign. Det er umuligt at sige uden at stå ved kværnen. Men jeg tror stærkt på at dit problem ligger omkring karburatoren.

• #5   11. nov 2020 Har fundet problemet, det var utæt membran

Kommentér på:
Kører meget mærkeligt??

Annonce