Min første knallert {{forumTopicSubject}}
Hej
Jeg er 13 snart 14 og er på udkig efter min første knallert. Min far har haft en masse gamle motorcykler, så er opvokset med gamle maskiner. Er fuldstændig forelsket i cafe racere, da jeg godt kan lide den der gamle racer "vibe". Jeg har kigget lidt på nogen sider efter nogen knallerter der ligner eller kan ombygges til cafe racer(bare udseendet) og kom forbi en der hedder: cafe racer ninety 50. Den er til salg på køhler knallerter men virker til at være kina. Når jeg har søgt på youtube kommer der videoer frem med en der er fuldstændig magen til, men er lavet af mærket "archive". Men sådan plejer det vel også at være med kina knallerter. Jeg ville egentlig bare høre om der var nogen af jer der har erfaring med sådan en ninety 50 eller gode alternativer der ligner/kan ombygges til cafe racer/scrambler
Vh. Lasse
mar 2019
Følger: 6 Følgere: 117 Scootere: 2 Emner: 36 Svar: 181
jan 2021
Følgere: 3 Emner: 11 Svar: 16
jan 2021
Følgere: 3 Emner: 11 Svar: 16
sep 2003
Følger: 19 Følgere: 662 Scootere: 12 Emner: 152 Svar: 8.404
Den lød mega godt og så sjov ud at køre på.
Det var vist da msp tuning havde dem også.
Man skal nok komme til at skrue lidt i den, og efter et par år mister den nok en del af sin værdi.
Men eftersom de er så sjældne på brugtmarkedet blir de nok aldrig rigtig svære at sælge videre
jan 2010
Følgere: 281 Scootere: 14 Annoncer: 1 Emner: 30 Svar: 24.681
Min første knallert