{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
560 visninger | Oprettet:

Scooter starter ikke (utæt??) {{forumTopicSubject}}

Hej. Har lige købt en 4 takt Kina knallert som projekt, og jeg prøver at starte den. Den får benzin, har kompression, får luft og gnist. Men jeg tror den får for møj luft. Jeg prøvede nemlig at holde en hånd for indsugningen på karburatoren og så kunne den pludselig starte, men ikke holde sig selv i gang - måske fordi min hånd ikke var helt tæt.. Så kan det betyde at motoren er utæt? Pakninger der skal skiftes?? Ny studs mellem karburator og topstykke??
Den har stået i et år så jeg har givet den nyt benzin og nyt olie. Har også renset karburator. Når motoren kører (er startet i 3 sekunder ca. og går ud derefter) siger den en meget mærkelig lyd, som om at der er noget der sliber op ad noget.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Scooter starter ikke (utæt??)
  • #1   25. aug 2022 Tjek knast timing, tjek ventiltolerance, tjek stelledning til motor. Jeg har lige lavet min nieces kæreste scooter, en vga 4 takt. der var stempel fuldstændig ædt op, en anden han havde problemer var det en stelledning som ikke sad på topstykke mere.

Kommentér på:
Scooter starter ikke (utæt??)

Annonce