{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
265 visninger | Oprettet:

Hvor meget går brugte jog r dele for? {{forumTopicSubject}}

Hey er pt i gang med at bygge en jog r fra bunden men er lidt lost i hvor meget brugte dele går for. Det jeg mangler lige nu er sæde, speedometer, tank og baglygte. Vil ikke betale for meget for det, så er der nogen der ved hvad det ska koste brugt..?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor meget går brugte jog r dele for?
  • #1   4. apr 2023 kan du ikke selv se hvad de dele går for på brugt markedet ??

• #2   4. apr 2023 #1 det kan jeg for det meste ikke fordi alle opslagene er bare hvor de sælger flere dele samlet og skriver byd

• #3   4. apr 2023 så byd hvad du sys de dele er værd hvis du sys en sæde er 1000 værd fordi det er syet om og ser anderledes ud ser jeg bare en sæde og så længe den er i god stand er det ligegyldigt for mig at den er lavet om og vil kun give 500 for det fx

• #6   5. apr 2023 Ting koster det som køber er villig til at give. Om det så er brugte dele eller en brugt bil/mc/hus whatever.... Sælger ønsker hele din konto og mere til, køber vil helst ikke slippe en krone. Så der indgåes et kompromis der imellem som både sælger og køber er tilfreds med. Andre gange må køber bare bide i det sure æble og tømme kontoen, og betale prisen. Meget simpelt, kan det købes overalt er det billigt, svært at finde så er det dyrt.

Kommentér på:
Hvor meget går brugte jog r dele for?

Annonce