{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
504 visninger | Oprettet:

Gg på lovlig hot {{forumTopicSubject}}

Hej sg, min udstødning er helt skæv i forrør og skal bruge en ny. Har en ven som jeg kan købe en gg af, men den er ubegrænset. Nogle der har prøvet og køre med ubegrænset gg og skive i? Eller duer den slet ik? Den tager i forvejen nemt 9000 omdrejninger og ville super gerne oppe på 10000.

Og jeg ved godt at man ikke må og bla bla bla. Det er jeg ligeglad med. Bare den kører under 39

Tak for hjælpen!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gg på lovlig hot
  • #1   8. jun 2023 det kan du men men du skal lige svejse en skive i førrør med et 10 mm hul i ca

  • #2   8. jun 2023 Jo men hvad nu hvis jeg ikke gør? Siger nemlig ikke nej til noget mere optræk

  • #3   8. jun 2023 så tager den 10000+ omdrejninger og motor dør og den køre for hurtigt

  • #4   8. jun 2023 tror det blir noget lort med så mange omdrejninger og skiven i, tænker ikke din motor blir glad for det

  • #5   8. jun 2023 Jeg kører i forvejen med 9000 omdrejninger ved ca 34-35 kmt. 10000 hvis jeg giver bundgas og så rammer den 37-38. Men ok kører ned til en smed pg sætter en skive i. Er du 100% sikker på hullet er 10mm? Kan huske tilbage der jeg selv fik begrænset en gg der var 10 alt for lille. Skulle oppe i 14 før den kunne køre

  • #6   8. jun 2023 det er igen op til den enkelte motor jeg har været helt nede i 8 mm på minarally

  • #7   8. jun 2023 min technigas silent pro lovlig 30 udstødning på min std lovlige fly skreg også som en gal.

    På andre knallerter er der ikke forskel på udstødningen på 30 og 45km udgaverne standard.

    Forskellen ligger bare i tykkelsen af ring på scootere og gearingen på gearmaskiner
    Grunden til de fleste kun er godkendt til 45kmt, det er fordi 30kmt ikke findes i 99% af europa så det er kun papir teknikaliteter.

    Personlig var jeg glad for det super friske optræk på min std fly med ringen slebet til 42 kmt ved 10'000 omdr skrigeri, medium trimfjedre i og en lidt længere rem end std.
    Blev pænt træt af skrigeriet over 32 kmt men kørte også meget i kbh. Må dog sige det var også træls på landeveje bare at ligge og skrige med 38-40 kmt.

    Hvis jeg sku køre lovligt igen ville jeg ærligt nok vælge en 4takter....
    Hvis du ka få ok træk med en skive i udstødningen og lidt tungere ruller osv og topfart på 40 kmt med lavt omdrejningstal så ville jeg gøre det. Især hvis 99% af din kørsel foregår med konstant omdrejningstal nær topfart.

    Men ellers ville jeg nok bare sætte den gg på og tilpasse med skivetykkelse til 40 kmt og så acceptere de høje omdrejninger til gengæld for ordentligt optræk.


  • #8   8. jun 2023 Ok så er jeg med. Omdrejningerne forstyrer mig ikke. Kører allerede med 9000. Har enda powerfilter så den bare skriger. Kan bare lige lyden. Men lyden af utæt udstødning duer ik

  • #9   9. jun 2023 Hejsa.

    Ved nogen hvordan jeg for bedre topfart og bundtræk?

    Jeg har en piaggio vespa lx50 2t.

    Opsætning.

    Jeg vil helst ik skifte cylinderne

    Polini legal gg uds

    Polini speedcontrol vario

    støre dyse

    fjernede alle begrænsinger


  • #10   9. jun 2023 Lav selv en emne omkring det

Kommentér på:
Gg på lovlig hot

Annonce