{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
422 visninger | Oprettet:

Gg på lovlig knallert {{forumTopicSubject}}

Laver den her emne blot fordi jeg ikke kunne finde info om det andre steder. Så hvis der er andre der har samme spørgsmål så finder de forhåbentligt denne emne.

Jeg kørte med den her opsætning på min hot:
50cc alu fra thansen
Top racing (jasil) krumtap
19mm stylepro karbu
Powerfilter
Multivar
Polini blæserhjul
Std pgo udstødning med luftrør
Intet tragt
9mm skive
Malossi membran plader

Den var blevet meget utæt i udstødningen og nye pakninger hjalp ikke. Så tænkte jeg ville købe nyt udstødning. Kunne havde købt en billig til 500, men tænkte det er noget lort. Så var der den fra thansen, men den koster jo 900 kr. til de penge kan jeg få en gg. Den ved jeg holder. Så endte med at købe en polini original gg (ubegrænset). Skal siges at min hot kørte ca 35 kmt (gps) ved ca 9000 omdrejninger med std udstødning. Så kunne den komme op på 9500 hvis man virkelig prøvede. Med ggen på kører den stadig ca 35 (gps) ved 9000 omdrejninger, men nu kan den lige ramme 9800-10000 omdrejninger med ggen hvis man virkelig presser den. Men også ved 10000 omdrejninger rammer den kun 38-39. Til gengæld har den nu fået en del mere bundtræk og generalt flere kræfter. Så hvis man står derud og skal bruge en ny udstødning til sin knallert, så ville en ubegrænset gg ikke være et dårligt valg. Man skal bare være opmærksom på at de omdrejninger ikke er så gode for motoren, men hvis tragten bliver i burde der ikke være nogle problemer.

Bemærk! Gg er teknisk set konstruktiv ændring og kan derfor godt resultere i en bøde. Jeg har dog aldrig hørt om nogle som kører lovligt med fået bøde pga gg.

Hvis der er spørgsmål eller kommentar, så skriv løs!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gg på lovlig knallert
Kommentér på:
Gg på lovlig knallert

Annonce