{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
310 visninger | Oprettet:

Erstatning sag {{forumTopicSubject}}

Jeg står i den situation, at jeg blev påkørt, her i mandags, det var en firma bil, der kørte mig ned. Så vi har kontakt med chefen

Men chefen vil gerne gøre det uden for forsikring, ville bare høre. Hvad i vil kræve fra ham, hvis jeg skulle gøre det uden om forsikring.

Den total skadet...

Det er en Kymco super 8 fra 08+ smadret hjelm + bukser og bælte.

Kan nogle give et beløb, man skulle kræve fra ham, hvis det skal gøres udenfor forsikringen.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Erstatning sag
  • #1   31. aug 2023 du ved hvad du har giver for det forskellige det lægger du
    du det sammen så har du det plus lidt har du taget skade er det en anden sag husk at tage til læge med det nu er det lidt for sent

• #2   31. aug 2023 Forsikringsselskabet vil betale det prisen er for nyt i samme stand, fra forhandler. Ikke privat priserne på dba.

Så hvis bukser koster 1000
    Bælte kostet 300
    Hjelm koster 1300
    Og knallert koster 7500

Så ville jeg sige 10 af de røde sedler og du beholder knallerten til salg i løsdele.

Det er helt sikkert billigere for ham end at betale øget forsikrings på alle bilerne.

Alternativt ka forsikringen stå for udbetalingen og han ka betale titusindvis for øgede forsikringspriser på alle bilerne i hans navn over de næste 3år.

Kommer forsikringen ind over ska de ha knallerten og du får penge istedet

• #3   2. sep 2023 Bare stop der og få det meldt til forsikringen, også din egen (forældres) indbo forsikring.

Det er den der skal dække dit tøj og hjelm i første omgang. Også hvis du har en ulykkesforsikring skal det meldes der. Billisten skal anmelde til hans forsikring, det er derfor han har den.

Bilforsikringen skal også dække personskade, og det er ikke for sent at rende til din egen læge overhovedet.

Du skal ikke lave fejl 40 og undlade de her ting, der kan opstå noget hen ad vejen der relaterer til uheldet. Så står du skidt hvis der er noget.

Det er derfor vi har forsikringer

• #4   2. sep 2023 Vi går også i gennem forsikring, da jeg har fået en hjernerystelse efter hændelsen.

Mange tak for hjælpen

Kommentér på:
Erstatning sag

Annonce