310 visninger
|
Oprettet:
Erstatning sag {{forumTopicSubject}}
Jeg står i den situation, at jeg blev påkørt, her i mandags, det var en firma bil, der kørte mig ned. Så vi har kontakt med chefen
Men chefen vil gerne gøre det uden for forsikring, ville bare høre. Hvad i vil kræve fra ham, hvis jeg skulle gøre det uden om forsikring.
Den total skadet...
Det er en Kymco super 8 fra 08+ smadret hjelm + bukser og bælte.
Kan nogle give et beløb, man skulle kræve fra ham, hvis det skal gøres udenfor forsikringen.
jan 2010
Følgere: 281 Scootere: 14 Annoncer: 1 Emner: 30 Svar: 24.701
du det sammen så har du det plus lidt har du taget skade er det en anden sag husk at tage til læge med det nu er det lidt for sent
sep 2003
Følger: 19 Følgere: 662 Scootere: 12 Emner: 152 Svar: 8.412
Så hvis bukser koster 1000
Bælte kostet 300
Hjelm koster 1300
Og knallert koster 7500
Så ville jeg sige 10 af de røde sedler og du beholder knallerten til salg i løsdele.
Det er helt sikkert billigere for ham end at betale øget forsikrings på alle bilerne.
Alternativt ka forsikringen stå for udbetalingen og han ka betale titusindvis for øgede forsikringspriser på alle bilerne i hans navn over de næste 3år.
Kommer forsikringen ind over ska de ha knallerten og du får penge istedet
sep 2017
Følger: 3 Følgere: 9 Emner: 9 Svar: 731
Det er den der skal dække dit tøj og hjelm i første omgang. Også hvis du har en ulykkesforsikring skal det meldes der. Billisten skal anmelde til hans forsikring, det er derfor han har den.
Bilforsikringen skal også dække personskade, og det er ikke for sent at rende til din egen læge overhovedet.
Du skal ikke lave fejl 40 og undlade de her ting, der kan opstå noget hen ad vejen der relaterer til uheldet. Så står du skidt hvis der er noget.
Det er derfor vi har forsikringer
apr 2022
Følger: 3 Følgere: 199 Emner: 38 Svar: 59
Mange tak for hjælpen
Erstatning sag