læst i ekstra bladet griner {{forumTopicSubject}}
Der er et eller andet ved lugten af kvinders safter der tænder 'trussesnifferen'. Se Joans svar
Kære Joan
Jeg har en fetich, eller lyst om man vil.
Lysten går ud på, at jeg godt kan lide at snuse til brugte trusser. Der er et eller andet ved lugten af kvinders safter der tænder mig, og som jeg rigtig godt kan lide.
Nogle af de gange jeg har skullet undvære mine kærester i længere tid, har jeg spurgt dem, om jeg måtte få/låne et par af deres brugte trusser, så jeg havde et minde, til vi skulle ses igen.
Jeg har også bestilt nogle brugte trusser online. Bare tanken om at der er en eller anden fremmed pige der har gået rundt med dem, kan tænde mig noget så grusomt.
Specielt hvis hun så også har haft lyst til at opfylde nogle af mine ønsker i forbindelse med at gå med trusserne.
Er jeg unormal, eller er det en mere almindelig fetich end jeg går rundt og tror? Nogle ville jo nok mene, at det er noget underligt og ulækkert noget at gøre. Men jeg kan ikke forklare hvorfor jeg gør det, andet end at jeg kan lide det og helst ikke vil være foruden.
Mvh. Trussesnifferen
apr 2005
Følger: 14 Følgere: 13 Scootere: 3 Emner: 11 Svar: 985
jul 2003
Følger: 15 Følgere: 14 Scootere: 3 Emner: 38 Svar: 348
maj 2005
Følger: 4 Følgere: 3 Scootere: 2 Emner: 957 Svar: 709
nej rasmus hvorn kan du få de tanker..
jan 2004
Følger: 23 Følgere: 21 Scootere: 17 Emner: 253 Svar: 2.568
maj 2005
maj 2005
mar 2004
Følger: 3 Følgere: 2 Scootere: 7 Emner: 87 Svar: 159
Jeg er en dreng på 17 år. Jeg har ikke rigtig interesseret mig for piger, jeg er mest til fyre, så jeg tror at jeg er bøsse.
Den eneste som jeg har turde fortælle det til er min onkel, som jeg altid har snakket godt med. Det er cirka 1 år siden jeg fortalte ham det en weekend, hvor jeg boede der. Samme aften kom han ind, hvor jeg sov og han var ret fræk, og det endte med at han bollede mig, og det har han gjort en del gange siden.
Selv om det gør lidt ondt kan jeg godt lide det. Men jeg har lidt dårlig samvittighed over for min moster, hun ved det jo ikke. Synes du det er okay at vi gør det, eller skal jeg fortælle min moster det, eller sige til ham, at jeg ikke vil mere, selvom jeg har lyst?
Hilsen Jonas
FØØØØØØØØØØØØØØØØJ DA!
apr 2005
Følger: 1 Scootere: 2 Emner: 10 Svar: 47
mar 2004
Følger: 3 Følgere: 2 Scootere: 7 Emner: 87 Svar: 159
apr 2005
apr 2005
maj 2005