{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
587 visninger | Oprettet:

Puch maxi p eller k {{forumTopicSubject}}

Hej
Er der nogle der ved om en Puch maxi p er mere værd end puch maxi k,
synes bare at k'erne generalt står til mere end hvad p'erne gør

Har tænkt mig at finde et puch projekt her til vinter så har lige brug for at vide hvad der er bedst at invistere i?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Puch maxi p eller k
  • #1   31. okt 2023 hvorfor søger du ikke selv på markedet og ser

• lars a
    lars a Tilmeldt:
    jul 2008

Følger: 2 Svar: 23
    #2   31. okt 2023 Det er bare markedet ingen gider det pedal lort. Mange laver bare stellet om til fodhvilere i stedet

• #3   31. okt 2023 jeg gider ikke det maxi lort generelt

• #4   31. okt 2023 når, så det svært at få solgt en maxi p eller ihvertfald få en god pris for det?

• #5   31. okt 2023 Det som de står til er jo slet slet ikke det som de sælges til.

Lad dig ikke snyde af det.

Ingen gider køre på en Puch Maxi.
    Man kører 500 meter på en Puch Maxi og så savner man allerede en scooter eller en rigtig gearknallert.

• #6   31. okt 2023 Kender en der hader at køre scooter og ikke kører 500m før han vil tilbage på en knallert.
    Siddestillingen med fødderne fremme og de små hjul ka han simpelthen ikke holde ud.

Hva folk vil ha har nok mest at gøre med hva de er vant til.
    Personlig har jeg kørt knallerter og scootere og motorcykler i alle afskygninger, og så længe det har hjul er jeg glad.
    Der er klart fordele ved scootere til hverdagsbrug, men er køberen 60 år og var ung i 70erne så er det ikke scootere der giver dem hva de søger og tager dem tilbage til deres ungdom.
    Mht prisen er det meget rimeligt synes jeg for en restaureret liebhaver knallert til sommerhuset eller et par hyggeture til stranden om sommeren.
    Var de nye idag ville de koste mere end de billige kina knallerter med deres kvalitet. Sådan en istandsat puch med professionel autolakering og med så få af dem der er til salg kan jeg godt forstå prisen er nord for 25000 for en specialudgave i næsten perfekt stand. Uagtet at det objektivt set er noget møg at køre på sammenlignet med en 20 år gammel vespa der ka fås for små 10'000kr i god stand.

Gå efter den mest sjælde og eftertragtede model du ka finde, hvis det er til videresalg for at tjene penge på den.
    Bare se hvor meget en mk2 golf GTI er værd idag sammenlignet med en normal mk2 golf.

• #7   31. okt 2023 Mange tak for svar, har fundet et puch maxi p projekt som jeg overvejer at få fat i.

Kommentér på:
Puch maxi p eller k

Annonce