520 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 20 Svar

Knallert går ud i tomgang efter fuld gas Knallert går ud i tomgang efter fuld gas

Knallert går ud i tomgang efter fuld gas i lidt tid.

Den svinger også i tomgang fra høj til lav, jeg ved heller ikke hvor meget jeg skal åbne benzin hanen " https://speedline.dk/yamaha-aerox-foer-2003/benzinhane-1/benzinhane-malossi-s-m-6511990b "

Er det fordi min autistiske ven skrugede og løfte lidt i choker eller er det fordi tomgangs skrugen ikke er stillet ordenligt eller det tredje.

Det er en stage 6 28 pwk

Mvh

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte gardinskinner op i betonloft (Vidga ikea) 300 kr.
  • Tilstoppet toilet 1.000 kr.
  • Handyman to fit some blinds 1.000 kr.
  • Install shower mixer 500 kr.
  • Hænge gardiner op 500 kr.
  • Installere vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Knallert går ud i tomgang efter fuld gas
  • Quist
    Quist Tilmeldt:
    mar 2024

Følger: 11 Emner: 2 Svar: 31
    #1   16. mar 2024 Måske juster mængden af benzin der går til karburatoren eller se om din tomgangskrue fejler noget

• Quist
    Quist Tilmeldt:
    mar 2024

#2   16. mar 2024 Jeg tænker hvis din tomgangskrue sider for stramt vil det resultere i når du slipper gashåndtaget at den mangler luft og bar går ud

• #3   16. mar 2024 Den kan godt holde sig lidt i live men fandme ikke hvis jeg gir bundgas i 5 sekunder + så går der ikke 20 sek før den går ud langsomt

• Quist
    Quist Tilmeldt:
    mar 2024

#4   16. mar 2024 Men når den går ud tager det så tid eller stopper motoren bar som et hak?

• #5   16. mar 2024 den går langsomt ud med lyset

• #6   16. mar 2024 Ved du noget om det her eller gætter du bare

• Quist
    Quist Tilmeldt:
    mar 2024

#7   16. mar 2024 Har bygget knallert fra stel så jeg rimelig sikker i mine ting, men de ting du siger er ik mig bekendt, hvis den går langsomt ud- Så jeg trækker mig nok herfra, men alt held og lykke

Men hvis du har tiden vil jeg tage et kig på tomgangsskruen, evt pilot og hovedluftskruerne, måske endda chokeren at den er stillet til temperaturen

• #8   16. mar 2024 Jeg har skildt en hot 50 af 4 gange og puttet ny krumtap i samt lavet på en mk2 jog med aerox blok, er rimelig sikker i mine ting men det gør min ikke mere klog inde for det her lolll

• Quist
    Quist Tilmeldt:
    mar 2024

#9   16. mar 2024 Præcis, det derfor jeg nævner de ting som tomgangsskrue, luftskrue og choker indstilling, fordi jeg ik skulle se problemet starte et andet sted. Ellers kan du ligeså godt bar skille hercules ad, da problemet ku lig fra det ene til det andet hjul.

Gav et skud i at hjælpe????

• #10   16. mar 2024 Hvordan indstiller jeg den klamme choker

• #11   16. mar 2024 Er det en chokerkabel eller bare et håndtag? Er det et håndtag, kan den ikke indstilles.

Hvilke olie kører du med præcist? Der er nogle olier der skal have lidt smæk for at kunne brænde. Kunne godt være du soder tændrør til når den bare står i tomgang

• #12   17. mar 2024 Det efter jeg lige ga lidt finger til chokeren i sig selv, så gad den bare ej og virke som den skulle

• #13   17. mar 2024 #12 Svar nu på spørgsmålene ellers kan du sgu ik forvente meget hjælp

• #14   17. mar 2024 #11 det er en stage 6 pwk r/t, det er en tomgangs skruge ligende. Og olie er noget fuld syntetisk olie

• #15   17. mar 2024 Du nævner ikke hvilke olie du kører med??

• #16   17. mar 2024 Jeg har fixxet og fuld syntetisk olie er fuld syntetisk olie så slap dog af med jeres mærke lort. Det var tomgangs skruen og benzin hane som skal passe ordenlig sammen

• Quist
    Quist Tilmeldt:
    mar 2024

#17   17. mar 2024 Som var det første jeg skrev, taknemmelighed ku klæde dig

• #18   17. mar 2024 Det sgu ikke det samme du. Forskellige mærker har forskellige enskaber. Der er som at sige at alt 5w30 olie er det samme. Det er det bare ikke

• #19   18. mar 2024 #16 Husk nu bare til en anden gang at lade vær med at svine de 15 årige konf unger til som kommer her ind for at få hjælp, når du selv ik ved en skid og generelt er en fuldstændig utaknemmelig fatsvag lorte unge

Men ha en god dag smiley

• #20   18. mar 2024 Enig med #20. Har enda direkte fortalt dig at du skal stoppe med den attitude og kan se du stadig forsætter

Kommentér på:
Knallert går ud i tomgang efter fuld gas

Annonce