{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
187 visninger | Oprettet:

PGO HOT 50 kan ikke starte (kold) {{forumTopicSubject}}

håber på lidt hjælp.... Jeg er ved at istandsætte en HOT 50 , men den kan ikke starte kold , jeg kan med få den igang med startgas/æter når den så kommer igang kører den rigtig fint.?
Jeg har renset karburator, udmålt stator gnist virker rigtig god, og nu er jeg ved at løbe tør for ideer ? Kan CDI boksen drille under opstart når den eller kører fint når den kommer igang ?
kom endelig med nogle gode ideer..???????

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  PGO HOT 50 kan ikke starte (kold)
  • #1   14. aug Jep kommer her: Du skal have styr på hvad din karburator laver, den har 2 systemer, et til start og et til kørsel.

Læs op på det

• Lars A
    Lars A Tilmeldt:
    aug 2024

Følger: 12 Emner: 2 Svar: 3
    #2   14. aug Har renset både choker dyse, hoved dyse og luftdyse Er det noget du ved som jeg ikke ved så kom gerne med det, det er jo netop derfor jeg spørger her ! !

• #3   14. aug Ja du skal have indstillet din blandeskrue rigtigt så den laver startblandingen fed nok... Måske skal du have en større tomgang dyse i, den sidder ved siden af hoveddysen i svømmerhuset og giver benzin til at starte på

• Lars A
    Lars A Tilmeldt:
    aug 2024

Følger: 12 Emner: 2 Svar: 3
    #4   14. aug Tak, jeg må prøve mig lidt frem, det undre mig bare lidt at tændrøret bliver vådt, god gnist, men den hoster ikke engang. Kører super fint og går pænt i tomgang, men kommer ikke igang, uden lidt hjælp med æter ??

• #5   16. aug Den er nem, du kan sagtens have benzin på tændrøret. Men passer luftmængden ikke dertil, starter den ingen steder.

Kommentér på:
PGO HOT 50 kan ikke starte (kold)

Annonce