Flamingo/Styrthjelm {{forumTopicSubject}}
Halløj Sg, Fandt lige en hjelm frem jeg havde købt til en passenger for 1-2år siden som jeg så har haft ladet ligge i skuret skulle så til og bruge den igen og opdagede så der var lidt skimmel osv inden i så jeg klikkede bare de puder ud for at vaske dem og lige give dem lidt rodalon og opdagede så alle de der flamingo dele sad løst og jeg egentligt bare kunne trække dem alle ud som så var pga limen var død.
mit spørgsmål er så om jeg kan skære det tykke rester af der hvor limen sad af og så smide en klat kontaktlim eller en anden type lim på igen og så indsætte det hele igen så det rent faktisk sidder på eller om jeg bare kan sætte det i løst elllllller om det bare er sur røv og hjelmen skal ud?
sep 2003
Følger: 19 Følgere: 662 Scootere: 12 Emner: 152 Svar: 8.446
Der er en holdbarhedsdato på hjelme da flamingoen bliver ineffektiv ift stødabsorbering med tiden.
Hvis det er til dig selv så lad gå da. Men er det til en passager vil jeg sige den er no go. Ka anbefale at kigge på noget pilot hjelm hvis det er til evt passager. Den ka være i hjelmrummet, med plads til overs og de er tit ret billige
jun 2023
Følger: 7 Følgere: 182 Emner: 35 Svar: 801
var bare til mig selv og ved ik hvor gammel hjelmen er så kan ik sige om flamingoen er for stiv eller ej
men flamingoen ser umiddelbart ok ud iforhold til skader men man ved aldrig rigtig
jun 2023
jun 2023
jan 2010
Følgere: 281 Scootere: 14 Annoncer: 1 Emner: 30 Svar: 24.742
Flamingo/Styrthjelm