{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
165 visninger | Oprettet:

Rasmikan R
Rasmikan R
Emner: 2 Svar: 6

Knallert lugter meget af benzin i garagen. {{forumTopicSubject}}

Dav har lige købt en Pgo rodoshow 2 takt knallert for cirka 1 dag siden. Den har stået i min garage i en dag og garagen lugter allerede af benzin. Den har ikke fået sat udstødning på kan det måske være grunden til det lugter så meget? Eller skal knallerten bare have en ordentligt omgang vask? (Jeg er ret ny til knallerter)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Knallert lugter meget af benzin i garagen.
  • #1   10. dec Spilder den benzin?

• #2   10. dec De lugter. Især når de har været tændt.
    Den manglende udstødning ka godt gi lidt lugt.
    Men nu du siger udstødningen mangler, så tænker jeg den nok ikke er i perfekt stand. Så måske er der en uoriginal karburator på eller åbent luftfilter så benzinen i bundkarret af karburatoren står og fordamper.
    Har selv en knallert der fordamper benzinen i bundkarret ret hurtigt. Garagen stinker dagen efter jeg har kørt på den. Men skal bare lufte ud et par gange de næste dage så lugter den ikke mere.

• Rasmikan R
    Rasmikan R Tilmeldt:
    dec 2024

#3   10. dec Nej den spilder ikke benzin. Synes de ret mærkligt at den lugter så meget.

• Rasmikan R
    Rasmikan R Tilmeldt:
    dec 2024

#4   10. dec Den har imponerende et orginalt karburator på. Den har et kasseluftfilter. Forstår stadig ikke hvordan den lugter så meget det ret irreternede.

• #5   12. dec Du kan prøve at lugte lidt ved tankdækslet og se om lugten er speciel stærk der.
    Du kan også prøve at skrue luftkassen af og se om den stille og roligt lækker en lille smule benzin ud fra karburatoren.

Kommentér på:
Knallert lugter meget af benzin i garagen.

Annonce