Forum kategorier

Indlæser...
Sortering
Køb af knallert (anbefaling) Hej SG. Jeg skal til at købe en ny knallert men er i tvivl om, hvilken model jeg skal købe. Har set at flere folk...
Generel Snak
Oprettet:
i går
Visninger:
62
Hot dør ved bundgas Hej SG Nu driller den godt nok, står med en hot, og problemet er at den dør når man giver mere end halv gas, altså dør...
Generel Snak
Oprettet:
i går
Visninger:
61
Hot 50 vil ikke starte Min hot vil ikke starte den kommer lige igang og så dør den jeg har skiftet tændrør og udstødning og batteri og frisk b...
Generel Snak
Oprettet:
i går
Visninger:
37
Ned drosling Hej, har en gilera stalker med følgende opsætning, se billede, den kører ca 90 kmt, men skal ned på 60 kmt. Hvordan kla...
Generel Snak
Oprettet:
24. apr
Visninger:
50
Forhjul på BWS NG [b]Halløj SG! [/b] [i]Nu kommer der et dumt spørgsmål, men jeg aner ikke hvorfor[/i] Jeg har skiftet bremseskive, o...
Generel Snak
Oprettet:
24. apr
Visninger:
62
Udenlandsk knallert Hej, jeg overvejer at købe en yamaha mbk booster. Han siger det er en 30 knallert impoteret fra tyskland, og den er ulo...
Generel Snak
Oprettet:
23. apr
Visninger:
88
Udstødning til pgo ligero Hej, jeg kan forstå at der ikke længere produceres originale udstødninger til pgo ligero - hvad gør man hvis man står o...
Generel Snak
Oprettet:
23. apr
Visninger:
77
Hot 50 benzintank Hej sg Jeg bøvler med at få min benzinhane af på min hot Når jeg skruer på møtrikken så drejer hele molevitten med ru...
Generel Snak
Oprettet:
22. apr
Visninger:
84
Jog r ryster vildt meget ved bund gas Hej. Har en jog r der ryster sygt meget når jeg giver Bundgas. det er som om den vibrere helt vildt hvad kan det være. ...
Generel Snak
Oprettet:
22. apr
Visninger:
94
Puch maxi Hej er det normalt at en standard lovlig puch maxi er 15-20 sekunder om at køre fra 1 kmt til 30-35 kmt? Jeg synes ...
Generel Snak
Oprettet:
21. apr
Visninger:
107
Hjælp til derby senda Hej, har brug for jeres hjælp, jeg har fået til opgave at lave en derby senda sm årg 2010 og mener det er den der går o...
Generel Snak
Oprettet:
21. apr
Visninger:
96
oliesegl på gearmaskine jeg har en gearmaskine som har et lidt utæt oliesegl nede ved gearskifteren, ville spørge om der er nogen måde at gøre ...
Generel Snak
Oprettet:
21. apr
Visninger:
63
Øgelse af topfart/ Gilera Storm Hey Sg Vil lige høre om nogen har nogen ideer til øgelse af topfart på min storm, lige nu ligger den nemlig ikke på mer...
Generel Snak
Oprettet:
21. apr
Visninger:
127
Mikkel (Swobber) Nogle der har noget video af Mikkel (Swobber) der kører?
Generel Snak
Oprettet:
20. apr
Visninger:
79
Luftfilter Halløj. Er det et luftfilter eller powerfilter der dur på samme måde som std luftfilter. Det er ikke for at den kan yde...
Generel Snak
Oprettet:
17. apr
Visninger:
111
Intet benzin kommer til karbu. Der gider ikke løbe noget benzin gennem benzin slangen. Jeg har prøvet at kickstarte, og suge i vakuum slangen men inte...
Generel Snak
Oprettet:
17. apr
Visninger:
147
Puch Maxi og speedometer? Hej jeg fik af vide af en sælger at "Puch maxi k fra 1982" ikke er født med speedometer?.. er det korrekt?
Generel Snak
Oprettet:
15. apr
Visninger:
140
Hvilken model er min grønne Piaggio Ape? Og hvorfor er den så morgentræt? Hej allesammen! Jeg har arvet en lille grøn Piaggio Ape, som jeg er blevet temmelig glad for – den ser lidt ud som o...
Generel Snak
Oprettet:
15. apr
Visninger:
129
Dyse str efter cylle kit skift. Hej derude Hvad str dyse skal der på en knallert efter den har fået skiftet stempel og cylinder? Jeg ved godt man aldr...
Generel Snak
Oprettet:
14. apr
Visninger:
186
Lille knallert i udlandet Jeg vil bare gerne høre om hvis det er lovligt at køre lille knallert i udlandet, og hvad jeg skal gøre for at kunne kø...
Generel Snak
Oprettet:
13. apr
Visninger:
147

Annonce