{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
449 visninger | Oprettet:

## Politi Historie JOIN IT ## {{forumTopicSubject}}

HeHe en anden gang .. Mig og min ven var ude og køre 2 X jog smiley Så vil vi køre til sønderris et sted ved vestjylland / Esbjerg .. Så kører vi forbi en idrætshald så der vi ca kørte 60 der .. så stopper en bil med 2 mænd i lidt foran os ca 100 mm .. Vi vener hurtigt og så kører vi hend mod en så med en stor skov .. Så falder min vens powerfilter af så vi stopper og sætter den på imens kører en bil hend mod os i en ret hurtig fart !! .. Vio trykker på kickeren .. OG kører ind i skoven ved møllesøen .. Der stopper vi og holder lejer ca 10 mins pause der .. Hvor der lige er tid til at pisse lidt smiley .. Nå da de hurtige 10 min var gået trækker vi vores jog ned og kigger Der stod fandme 1 Politi bil og 1 andne bil men 3 Grimme Bøsser med reflekser står der vi trækker tilbage op ad den lille grus stig .. og begynder vi at trække ud af en mark ca 5 min efter var vi komemt så langt at vi så at den førte ud på vestkystvejen "DAMN!!" .. vi trækker så tilbage i skoven hvor der vi sidder der ca. 10 min igen .. vi trækker ned igen og jeg kan ikk se noget .. Vi begynder at køre ud over en lille mark vej og der ser vi først der stadig stod 2 betjente ved deres bil og så kører vi til .. Og vi fik såen set joret pæn meget heste lort ned :PP "Hvorfor skider de også lige der" .. nå vi kørte der og kommer ud på en stor grus vej hvor vi c akører 60 km/t .. Hvor jeg er ved at vælte smiley "Lorte Forhjul" ?? .. Vi kører nok ca 1-2 min på grusstigen og vi kommer ud på en hoved vej der tager vi så chancen og kører på den efter 30 sek på den er vi tilbage Til gode GAMLE HJERTING .. Hvor vi stopper og driner af hidnaden det giver et sjovt sus at kør efra sådan nogle ringriddere ..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ## Politi Historie JOIN IT ##
Kommentér på:
## Politi Historie JOIN IT ##

Annonce