289 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Piaggio Zip Vario??? Piaggio Zip Vario???

Hey, vil lige hurtig høre om der kan ske noget ved at køre med den der blæser ting (sidder ved vario, som holder på kilerem) når jeg har knækket ribberne?
Har lige et link med billed:

http://www.thansen.dk/product.asp?c=551351376&n=923629562&pn=282584567

Fordi jeg har kommet til at knække ribberne, så tror i der sker noget?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lampe 500 kr.
  • Montering af 75' og 55' tv'er. Beslag, skruer og ravplugs haves. Væggen er af beton 1.400 kr.
  • Hænge 3 ferm Living hylder op og et stort maleri 600 kr.
  • Hjælp til diverse have arbejde. Fejning af blade, fjern ukrudt, kør jord ind, oprydning 1.000 kr.
  • Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Spartling af vinduer indendørs 3.900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Piaggio Zip Vario???
  • #1   16. aug 2005 hmm okay, men der sidder da ikke rigtig nogen på en minarelli motor gør der? Kan jeg ikke køre uden, for jeg kan ikke få den møtrik af varioet smiley Evt. hvordan kan jeg få møtrik ved vario af uden trykluft?

• #2   16. aug 2005 Kan man få en nøgle? Har set der findes koblings nøgler men er det ikke kun til koblingen?

• #3   16. aug 2005 nej har jeg ikke prøvet, men har heller ikke lufttryks værktøj.. men findes der ikke andre måder?

• #4   16. aug 2005 ja men har prøvet, og har smadret de ribber der fordi jeg ahr brugt det.. men så findes der kun en mekaniker der kan gøre det ikk? Det kan vel ikke koste mere end 50 at gøre det vel

• #5   16. aug 2005 ja der skal.. ahr gjort det på en mineralli motor men kan sgu ikke på den her piaggio

• #6   16. aug 2005 nej kender desværre ikke nogen smiley

• #7   16. aug 2005 ja der vist ikke andet for.. sker nok ikke noget ved at køre et lille stykke på den. Tror du jeg kan smadre krumtappen ved det hvis den blir varm? Det kan vel kun smadre varioen kan hjeg forestilel

• #8   16. aug 2005 hehe nej, ikke på den måde, men det fordi jeg skal ha skiftet krumtap, og jeg kan leve med mit vario går i stykker, men ikke hvis min tap ryger.. skal gi 2000 for montering og tap så...

• #9   16. aug 2005 ville bare køre på den ned til den lokale knallert forhandler. Ikke længere. der er ca. 5 km. vil jeg tro

Kommentér på:
Piaggio Zip Vario???

Annonce