{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
354 visninger | Oprettet:

Var tæt på :P {{forumTopicSubject}}

Ja.. Blev jo stoppet af policen i dag :P..

Er lige kørt over vejen, over til cykelstien fra teknisk skole. Og så ser jeg en hvid køler komme lige så stille op på siden =P. Og der sidder Hr Politi mand og vinker mig ind :P.

Der sidder man Virkelig og overvejer om man skal jokke gassen i bund, eller stoppe, Men eftersom jeg kender Teknisk skole området, Ret dårligt. Så holdte jeg ind!..

De kommer så ud, Og spørger om Kørekort og Forsikring. Som jeg Så viste dem.

Derefter bøjer den ene sig ned, Og kigger ind i motoren. mens den anden spørger "hvaaa. Er den lovlig". "ja, Købte den som lovlig (hehe).". "okay, Hvor stærk kører den. Helt ærligt"... "hmm vel en 45 stykker". "nahhhh". "jo den har ikke det vilde ryk i sig" siger jeg :D...

Så spørger han mig om, Om jeg ved hvad sårn en bøde for ulovlig Knallert Ligger på. Fortæller ham det så. Og han nikker, Så fortæller han, at 3 gang man bliver stoppet på en ulovlig.. Nupper de den..

Han forklarer så, at de i løbet af kort tid, Vil ha rullebånd med i bilerne. Og den så vil blive smidt op på den, Hvis jeg bliver stoppet. Og han råder mig til at, Hvis den er ulovlig. At få den lavet lovligt...

Så ellers lader de mig smutte :P. og vi siger "Fortsat god dag" til hinanden...

Pheew :P.. skide police, De kan sku Gøre en nervøs :D.. Men flinke. Det var de sku :D...

Så kørte mig og min kammerat (som holdte lidt væk fra). ellers videre :P..

Hehe..

Så hvis i går på, Kolding tekniske skole. Så hold udkig. For de kører rundt deroppe :S...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Var tæt på :P
Kommentér på:
Var tæt på :P

Annonce