{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
464 visninger | Oprettet:

Hvad betyder scooteren / knallerten... {{forumTopicSubject}}

For jer?

Vi vil gerne høre, hvad scooteren / knallerten betyder for jer, hvad jeres formål med den er..
Bruger i den kun som et transportmiddel, eller ligger der flere følelser for jeres lille skat?
Synes i at de regler som er der kun med at man må køre 30 km/t, skal have kørekort, være 16 år og have forsikring er gode, eller hva?
Synes selv personligt at grænsen skulle være som i gamle dage, nemlig 60 km/t. En dejlig fart smiley

Kom frem med jeres meninger!! smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad betyder scooteren / knallerten...
  • #1   14. mar 2006 jeg har prøvet at sælge min scooter 2 gange ,. men når det hele er på plads så ombestemmer jeg mig fordi jeg elsker hende,. og har brugt så meget tid og penge på hende,. ! vil blive ved med at bruge penge på min skat,.

bruger den som transport,. men mest til at køre rundt i vores by og cruise sammen med gutterne,.

bare blær,

jeg er også den eneste der kan tænde min scooter,. den er lidt underlig smiley hehe

• #2   14. mar 2006 160kmt ville være fint

• #3   14. mar 2006 sfx sælges B

Sådan er det jo, til sidst vil man ikke af med sin skat, det er jo alligevel en ting man har ofret penge på..

Det samme her, at cruise rundt med gutterne osv er det jeg bruger min rmx til for det meste og også lidt bykørsel sommetider smiley

• #4   14. mar 2006 Jaeh.. Knallerten betyder sq meget for mig.. Det er en hobby, noget jeg kan gå og tage mig af, og samtidig et billigt transportmiddel..

Mange herinde siger jeg er for gammel til at ha knallert.. Men jeg er entusiast, og det er nu engang min hobby.. Ligesom alle andre har deres hobby..

Mht reglerne, så sys jeg der burde ændres meget lidt.. 16 år er en meget passende grense, og jeg sys det er en super godt idé med nummerpladen på scooterne. Unge mennesker kører altså om de vil indrømme det eller ej, som død og helvede på de plastikmaskiner..
    MEN, jeg sys osse de burde sætte grænsen op til 60km/t.. og så måske holde den på de 30km/t i byområder.. det er trods alt der det for det meste går galt..

Ud over hastigheden, så sys jeg faktisk reglerne er udemærkede.. smiley

• #5   14. mar 2006 mit tidligere jeg ! :: haha nemlig !

dog er jeg så klog så jeg kan sige til mig selv at jeg kun køre på min lovlige puch når jeg har drukket,. jeg vil nødig vælte med 100 !

• #6   14. mar 2006 60 km/t er en god fart ja, men skal alle være enige må man nok sige 45-50km/t. Og 30 i byen, på cykelstier, det er trods alt hurtigt nok når små unger løber ud foran en.
    Knallerterne er for mig en fornøjelse at køre på og scooteren er et transportmiddel.

• #7   14. mar 2006 Tja.... jeg er jo en gammel dreng, sammenlignet med gennemsnittet her på siden (32 år uden sexuelle hensigter hehe)
    Jeg har valgt min Yamaha, fordi jeg var vild med Knallerter da jeg var ung (dengang var der ikke noget der hed scootere, kun 100 ccm og opefter)
    Jeg har lavet min som et projekt, for at hygge om en ting jeg holder af, og kan forhåbentlig få rigtig flot.
    Jeg synes at 30 km/t er for lidt, 60 km/t er perfekt, der kan alle bremser være med, og reaktionstiden, for uerfarene kørere er også fin, ved 60 km/t
    Jeg synes det er svært at overhovedet holde balancen på en gear knallert, når man kun må køre 30 km/t, og DET er da farligt!!!
    Der er mange regler jeg synes er rigtig dårlige, men én der er god, er at man skal bruge hjelm, og det VED jeg at de fleste på forum gør, så, bliv ved med det!!!
    MINE REGLER VILLE VÆRE: i byer 40 km/t
    På landevej 60 km/t.
    Så er der ingen i farer, kun lidt køer, grise ,får og sådan.....
    nå,ja håber i er enige, med min fornuft, og gi lige en stemme hehe...

• #8   14. mar 2006 Tunings- og stylingsobjekt ! Og så transportmiddel selvf :]

• #9   14. mar 2006 jeg tænker som regel motormæssigt, men stadig, skal jeg kunne bruge den til hverdag (jeg kan bruge det meste, har f.eks haft manston jog jeg brugte til hverdag)

styling kommer i sidste række

• #10   14. mar 2006 Vi siger tak for at i kom frem med jeres meninger smiley

• #11   14. mar 2006 Jeg elsker at

klæde hende af til skindet
    smøre hende i olie
    nusse med hende
    ride på hende i mørket
    at dreje gashåndtaget ibund
    at fylde hende med benzin
    at tage hende med i bad
    at gejle hende til den smukkeste tøz i town
    at vise hende frem for vennerne
    at have hende for mig selv

Hun er min og jeg hendes

• #12   14. mar 2006 YEP er så er hun en LUDER, da du har solgt HENDE..... Pimp!

• #13   14. mar 2006 Ja, jeg er jo glad for min knallert, som jeg har haft i 30 år.

Sælges? Tjaee, jeg er sgu ligeglad hvad de gør når jeg er død, men sålænge jeg lever er det min "to have and to hold"..

• #14   14. mar 2006 Edwins!!!
    Jeg kender en samler, som ville være glad for at kende dig.
    Han har et utal af veteranknallerter, samt motorcykler...
    Hvis du vil have, at han skal have din mailadresse, så send den til mig.
    pederkolding@hotmail.com

Kommentér på:
Hvad betyder scooteren / knallerten...

Annonce