{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
349 visninger | Oprettet:

Har hotten Varmesat sig? {{forumTopicSubject}}

Jeg ligger og måler topfarten over en ca 3 km. Jeg ligger mærke til at jeg virkelig bliver varm i røven og jeg kan lugte at udstødningen virkelig er varm. Pludselig da jeg ser en Panser ( Jeg kørte ude på landet ) vender jeg om og så får den ellers bare fuld spade hjemaf. Tror topfarten lå på omkring 95 Hjem. Da den er op på det aller hurtigste siger det et lille " FLOF " og den går ud. HELT ud. Den siger ikke en lyd. Den siger ikke engang " Bååååååååååb " ligesom når man bare slukker med nøglen eller Tændhætten ryger af.... Jeg når så at komme ind til siden inden Politiet når at komme rundt om hjørnet, ( De havde set mig og kørte efter mig i starten ) og ind på en lille gård hvor jeg derefter ser at de kører forbi. Jeg beslutter at gå hjem ( ca 2 km ), hvor jeg på halvvejen beslutter at prøve at træde på kickstarteren. Den er hård men jeg tramper bare igennem, i frygt for at dn har sat sig.

Den starter ikke 1 gang
2 gang giver jeg fuld gas og der starter den, men så tager den kun meget få omdrejninger. ligesom når den stod i tomgang før.

Hvis man så slipper gassen dør den med det samme.

Den tog flere omdrejninger da jeg tog std luftfilteret af.

Har den så varmesat sig?

smiley Håber i forstår hvad der står, er træt af den lange gå tur smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Har hotten Varmesat sig?
Kommentér på:
Har hotten Varmesat sig?

Annonce