224 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Er den Virkelig så klam? Er den Virkelig så klam?

Synes i virkelig den er så klam, så 17% af alle de stemmer den har fået har været "1"?

Det kan godt være det er lidt et "tude-topic", men helt ærligt, så er det ikke få fedt at bruge 25.000 kr på en knallert, og derefter blive rakket ned...

Sjovt nok har jeg aldrig fået andet end god respons, når personerne ikke ahr været anonyme..

Men i tør vel ikke stå frem?

Det er naturligvis denne jeg snakker om...
http://www.scootergalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=17

Hør her gutter.. tag og spænd hjelmene, og stem ærligt i stedet!

Ellers bliver det her sted aldrig til noget størrere end det er nu!

/Jezperr!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opvaskemaskine - Skiftning af afløbsslange 1.400 kr.
  • Montering af front på Ikea køleskab 600 kr.
  • El Løbehjul 500 kr.
  • plæneklipper knivslibning 500 kr.
  • Afmontering af induktionskogeplade og installation af ny induktionskogeplade samt opsætning af kontakt på væg til samme. 1.000 kr.
  • Flytte kommoder mm. 2.293 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er den Virkelig så klam?
  • #1   11. okt 2003 tudefjæs smiley AJ!! Jeg kan sq godt følge dig det er fucking latterligt.. Men der skal jo være nogle paphjerne blandt dem som er her.. Og jeg tror de fleste er nok 13-14 år og skal bare spille smarte og give "1".. Det tør de jo kun pga. man ikke kan se hvem der giver "1" ..

Men jeg håber da at dem som har givet den "1" fortryder det meget.. Ellers burde de da søge læge..

/Flobbi - 10 herfra

• #2   11. okt 2003 tudefjæs smiley AJ!! Jeg kan sq godt følge dig det er fucking latterligt.. Men der skal jo være nogle paphjerne blandt dem som er her.. Og jeg tror de fleste er nok 13-14 år og skal bare spille smarte og give "1".. Det tør de jo kun pga. man ikke kan se hvem der giver "1" ..

Men jeg håber da at dem som har givet den "1" fortryder det meget.. Ellers burde de da søge læge..

/Flobbi - 10 herfra

• #3   11. okt 2003 Well, til at starte med synes jeg at det er helt ok at du laver dette topic. Jeg kan ikke andet end at give dig ret, det er noget lort for at sige det mildt, din scooter har mindst fortjent 7+! Jeg selv har givet den 10, fordi jeg synes at den er godt gennemarbejdet, og at der lagt hårde timer i den.

Til dem som stemmer "1" på en sådan scooter : tænk jer om før i stemmer, i bliver ikke taget seriøse, får respekt, eller bliver rost for at stemme sådan.

Jeg ved godt at det er lavet sådan at man SKAL have oprettet en knallert/scooter for at kunne stemme nu, men der er altså mange der bare hopper ind på google's billedsøgnings funktion, og finder et billede der.

Jeg synes at dem der bliver taget i at gøre det, skulle bannes fra siden.

/Lars @ Voltax

• Klaus N
    Klaus N Tilmeldt:
    okt 2003

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 7
    #4   11. okt 2003 Jeg syntes ikke den er grim....

• Klaus N
    Klaus N Tilmeldt:
    okt 2003

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 7
    #5   11. okt 2003 Jeg syntes ikke den er grim....

Kommentér på:
Er den Virkelig så klam?

Annonce