Forum kategorier

Indlæser...
Sortering
min hot hakker ligemeget vad dyse? har den blå og hvide hot i min profil hvor i kan se opsætningen: men den kan slet ikke trække på toppen der hakker d...
Generel Snak
Oprettet:
12. sep 2009
Visninger:
208
Indstilling kobling Hey min opsætning er følgende: # Gianelli Go udstødning. # Polini Sport Cylinder 70ccm # Karburator 17.5mm DellOr...
Generel Snak
Oprettet:
12. sep 2009
Visninger:
228
Runner SP skjode over på en lc runner? Hejsa, som overskriften lyder er lidt i tvivl, er der nogen forskel på skjoldene på en SP og en normal lc runner? - For...
Generel Snak
Oprettet:
12. sep 2009
Visninger:
154
maxi topstykke. jeg søger et std. topstykke til min puch maxi. skal være på fyn!
Generel Snak
Oprettet:
12. sep 2009
Visninger:
548
.space eller jog ? .hva for en skal jeg købe? - til spacen for jeg eprom udstødning osv. og alt virker på denundtagen el start. til 3...
Generel Snak
Oprettet:
12. sep 2009
Visninger:
111
pgo ligero støtte fod hva kan man ikke få side støtte fod til sådan en satan??
Generel Snak
Oprettet:
12. sep 2009
Visninger:
143
PGO hot 50 hvad kan man se forskel på en hot 50 og en big max :S ??
Generel Snak
Oprettet:
12. sep 2009
Visninger:
158
Pgo eller Morini? Ja, overskriften siger sig selv. Hvad er bedst? Har hørt dårlige ting om dem begge. Står nemlig og skal bytte, mellem s...
Generel Snak
Oprettet:
12. sep 2009
Visninger:
139
krumtap Hej er kommet til at lave overgevind på min cpi popcorns krumtap i variator siden, kan jeg selv lave gevind i det igen ...
Generel Snak
Oprettet:
12. sep 2009
Visninger:
119
hvad mener i ?? Hvad mener i jeg ca. Kan få for min hot 50? billeder i profil, hvid hot kørt 2300 km el, kick, blink lys virke...
Generel Snak
Oprettet:
12. sep 2009
Visninger:
210
søger net butik der sælger alt til smx heej sg søger en netbutik der sælger det meste til smx/rmx og det skal ik være speedline scootershoppen kgi eller de an...
Generel Snak
Oprettet:
12. sep 2009
Visninger:
347
Skruer/bolte/clips jog Jeg har fået smidt hele min pose med bolte og sådanne væk da jeg skilte min jog ad for laaang tid siden, desværre. Nu ...
Generel Snak
Oprettet:
12. sep 2009
Visninger:
179
Karburatorproblemer på Sonic Hejsa Har lidt problemer med karburatoren. Den vil gerne starte med choker (manuel), men når chokeren fjernes vil de...
Generel Snak
Oprettet:
12. sep 2009
Visninger:
139
'''oliepumpe problem" SG Min CPI popcorn er begyndt at drybbe olie neden ud. i går tog jeg blæsehjul af og renste det hele for olie, da...
Generel Snak
Oprettet:
12. sep 2009
Visninger:
417
esbjerg omegn hej min ven har fået stjålet sin hot i esbjerg igår aftes beskrivelse ! den er helt sort med ridser rundt om krin...
Generel Snak
Oprettet:
12. sep 2009
Visninger:
142
Derbi senda ombygning til 6 gear ! :) Er det svært, at skifte ?
Generel Snak
Oprettet:
12. sep 2009
Visninger:
370
scooter alarm Hej sg. Hvor køber man den billigste / bedste alarm til scootere ? :)
Generel Snak
Oprettet:
12. sep 2009
Visninger:
433
yamaha aerox er der nogle der ved hvor man kan købe nye fælge til en yamaha aerox
Generel Snak
Oprettet:
12. sep 2009
Visninger:
104
benzin membran mine velo solex har ik kørt længe og nu har jeg så sendt den over til en jeg kender der vil reperere den. han mener at ...
Generel Snak
Oprettet:
12. sep 2009
Visninger:
678
Styling til slideren Hej sg. Mangler ideer til styling af slider bcd frontskjold kommer samt lakering, hvad kunne jeg sætte på hller ikek ba...
Generel Snak
Oprettet:
12. sep 2009
Visninger:
110

Annonce