{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
466 visninger | Oprettet:

problem med tunet jog {{forumTopicSubject}}

heej alle sammen, har en jog as,
har lige smækket ny hebo krumtap og lejer i, samt en polini corsa cylinder, 21 mm D'E karburator, malossi vl12 membran, polini for race 3 udstødning, og anden kobling og sådan, men burde ikk have noget med det at gøre,

inden da har den kørt fint med pinasco sport, 21 mm D'E karburator og malossi vl 12 membran og udstødning,

men da jeg så havde skiftet krumtap og cylinder, stilte vi den ud og varme op, og den startede i første hug vi satte tænding på, (trådte 3 gange uden tænding)
og så virkede den ellers fint, efter den havde varmet op i 10 min. slukkede jeg den og lod den køle af, tændte den så igen og lod den stå 10-15 min, slukkede den igen, tændte den, trillede en tur med omkring de 15 km i timen, på et par kilometer, og kørte os et par ture de efterfølgende dage, da jeg så her igår sku starte den igen, startede den ved første hug, men så gik den ud igen, så trampede vi nogle gange men den havde meget svært ved at starte, jeg pillede så mit tændrør ud og lod den stå lidt, og satte et nyt tændrør i, med korrekt varmeværdi, det hjald lidt, det gamle tændrør var helt sodet til, og vådt, og så ville den lidt igen, men så her idag startede den i første hug, lod den varme op i 5 min, og gav den så lidt gas, og så var det som om den nærmest bare druknede, slap så gassen, og så et par sekunder efter gik den ud, det var meget mærkeligt, fordi har jo været ude og køre med denne opsætning,

håber virkelig der er nogen der kan hjælpe er virkelig på bar bund ;S

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  problem med tunet jog
  • #1   6. sep 2007 tror ikke det er stel, har tjekket

• #2   6. sep 2007 nope, har prøvet at skifte

• #3   7. sep 2007 hør her. der kan være mange grunde, det kan være fordi den får for meget olie. eller fordi der er noget der er stoppet på den. fordi når det er nyt har det nemt ved og blive stoppet til. fordi det skal vende sig til det . men det kan nemt være på grund af olien. eller fordi der er vand eller fugt i maskinen. det kan jeg nemlig huske en af mine venners jeg lavede for ham. der var der fugt i benzinen og for meget olie. så rensede alt ved indsugningen og jokkede et par gange for og få det sidste ud uden tændrør og så kom der noget ny på og bagefter kørte den. men det er lidt svært og sige ud fra en tekst. fordi der er mange muligheder. Kører du med vakumpumpe?? fordi så kan det være derfor den gør sådan. det kan være 100 forskellige ting

Kommentér på:
problem med tunet jog

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce