594 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "latterligt"
Latterligt..!
Jeg synes virkeligt det er latterligt at scootere kun må køre 30, og så er deres agumenter for at man ikke skulle må kører hurtigere at bremse osv. ikke er bygget til det.. Selfølgelig er der længere...
Jeg synes virkeligt det er latterligt at scootere kun må køre 30, og så er deres agumenter for at man ikke skulle må kører hurtigere at bremse osv. ikke er bygget til det.. Selfølgelig er der længere...
Skrevet af: Slowrider.. . - 25. jun 2011
Latterligt :)
Jeg kan ikke forstå hvorfor folk afviser min street , Den overholder alle regler, Har jeg overset noget :) ?
Jeg kan ikke forstå hvorfor folk afviser min street , Den overholder alle regler, Har jeg overset noget :) ?
Skrevet af: Kagehat A - 28. jul 2010
Latterligt
Hvorfor skriver folk følgende: "Jeg forbeholder mig retten til ikke at sælge" ????? Æhm...... Kan man lige pludselig blive presset til at sælge? Personligt forstår jeg ikke lige pointen.
Hvorfor skriver folk følgende: "Jeg forbeholder mig retten til ikke at sælge" ????? Æhm...... Kan man lige pludselig blive presset til at sælge? Personligt forstår jeg ikke lige pointen.
Skrevet af: // JacoB // ` Odense ´ - 10. jun 2008
Spar penge på din forsikring
jul 2006
Følger: 58 Følgere: 75 Scootere: 5 Emner: 15 Svar: 34
jan 2007
Følger: 12 Følgere: 43 Scootere: 1 Emner: 54 Svar: 141
latterligt
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside