Forum kategorier

Indlæser...
Sortering
CPI SM Hey! Jeg har den her cpi sm. er der nogen der ved hvor man kan købe dyse til den? altså andre steder end thansen og pro...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
15. maj 2008
Visninger:
139
Dyser Hej Tror dette emne har været oppe før, men vil gerne have eget svar. Jeg har en CPI oliver City, alt er standart p...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
15. maj 2008
Visninger:
157
ny klub så har jeg lige lavet en klub for dem der kun køre på popcorn og har haft en vi snakker om hvordan man tuner og det...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
15. maj 2008
Visninger:
612
Baghjul Blokeres Hej Mit baghjul på min CPI oliver city blokeres af et eller andet. DEn kan godt køre (Dog 5 km mindre end før) og n...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
12. maj 2008
Visninger:
149
Klistermærker på skjoldene. Er der nogle der har et godt forslag til, hvordan man kan få klistermærkerne af på en oliver city, UDEN der kommer nogl...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
7. maj 2008
Visninger:
202
Sæde Er der nogle der ved om et Cpi oliver sæde, passer på en en oliver city?
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
1. maj 2008
Visninger:
143
CPI Oliver City skjolde. Er der nogen her der ved om man kan købe skjolde til cpi oliver city andre steder end Thansen? evt. lidt billigere?
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
27. apr 2008
Visninger:
3.050
SÆLGES Overvejer at bytte min CPI til noget andet eller bare sælge den ... Det er en 30'er. Den er fra 2006. (UDEN PLADER) ...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
25. apr 2008
Visninger:
159
fotoalbum hej alle sammen. vil i ikke lige se mit fotoalbum med min CPI og smide en kommentar.. tak
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
21. apr 2008
Visninger:
128
Oliver- city 2005 til salg. Min Cpi er til salg for 5.500 kr. kig på min profil for mere info.:D
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
20. apr 2008
Visninger:
178
hej hvilken fave ?? hvad for en fave syns i den skal være tak på forhånd
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
16. apr 2008
Visninger:
148
Gtr dele? nogen der ved hvor man kan køre støpdæmper til en Gtr?
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
9. apr 2008
Visninger:
329
hvordan skal den se ud !! hej har en cpi hussar som jeg ikke ved hvordan den skal se ud kig under fotoalbulm
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
9. apr 2008
Visninger:
159
Politiet Jeg er nok ikke den eneste der ved det. Men fra Tirsdag i morgen d. 8-04-08 har politiet besluttet at sætte stortset a...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
7. apr 2008
Visninger:
328
Startproblemer Er der nogen der har en ide om hvorfor min cpi er begyndt på bare at gå ud lige efter den er startet, den køre lige 1-2...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
7. apr 2008
Visninger:
170
Gtr dele . Nogen der han bagfodhviler og bag sæde til en gtr? så skriv,
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
6. apr 2008
Visninger:
209
CPI kører 50 Hej alle sammen Jeg har min CPI Oliver city som kører 50 og da jeg købte den af en ven, sagde han der bare var sat 4...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
4. apr 2008
Visninger:
171
Hvor kører den så langsomt har pillet skiven på begge mine oliver sport og de kører kun 55 hvorfor?
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
4. apr 2008
Visninger:
161
Bytter min streetmagic :D Jeg ønsker at bytte min SSM med en anden scooter der kan køre. Er der nogen der så vil bytte ? http://scootergall...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
29. mar 2008
Visninger:
134
Hjælp med oliver motor Hejsa jeg har en oliver city hvor motoren driller .....den er fra maj 2006 så derfor uden plader den har gået 998 km s...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
28. mar 2008
Visninger:
303

Annonce