Forum kategorier

Indlæser...
Sortering
cpi gtr styling :) heey har siddet og kigget lidt på cpi gtr`ere på youtube og har set nogle hvor de ikke har forlygteglas på også tænkte ...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
30. jun 2011
Visninger:
527
plader hej jeg købte i går en scooter, med plader og en rigerstrigensattest, jeg skal bare sætte den i stand for en gut , men ...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
5. maj 2011
Visninger:
285
uddstødning hej bliver jeres potte og så rødglødene efter i har kørt 5, km. ?
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
18. mar 2011
Visninger:
396
dyse standart dyse i cpi oilvar? gerne hurtigt svar, ellers så skyd på hvad du tror den er standart? tak på for hånd
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
9. mar 2011
Visninger:
164
tomgang min cpi kan ikke komme længer ned i tomgang og den står stadig for højt? støre dyse ?
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
8. mar 2011
Visninger:
152
cpi larmer, er det standart? heej min cpi larmer meget, der er standart udstødnig og der er pakinger i DISSE PAKINGER: 1. http://www.thansen....
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
26. feb 2011
Visninger:
358
Min tur CPI GTR 30 er stjålet Så er scooteren desværre blevet stjålet igen. Det er den i ser på billedet. Den er blevet stjålet fra Omfartsvejen fr...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
13. jan 2011
Visninger:
327
Cdi boks til Cpi GTR ubegrænset Hej hvor kan jeg købe en ubegrænset cdi boks.. den er 5 stik ??
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
22. sep 2010
Visninger:
2.801
studs hej ville gerne have min studs af men der er tre umbruco møtrikker og en anden nitte? han ikke få denne nitte af? ...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
20. sep 2010
Visninger:
189
kaburator Hej der kommer bezin ned til kabu. og ned i cylle. den tænder også. men benzinen løber lig ud af udstødning og lyft...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
13. sep 2010
Visninger:
261
benzin hane hvor dan viker sådan en hvordan er den lukket og åben :D http://www.thansen.dk/product.asp?c=4254243406&n=1681982554...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
12. sep 2010
Visninger:
306
tank? Hej ved tank nede under sider der to dimser hvor to slanger kan komme på med der kommer ikke bezin ud? hvad kan de...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
12. sep 2010
Visninger:
161
kaburator/gaskabel hej har fået sadt gaskablet fast ved håndtag. den ender ud i to kabler den med bøjningen skal til kabu. ikke? og den ...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
8. sep 2010
Visninger:
256
cylinder kit Hej skal have nyt cylinder og stempel i min cpi oliver city men er det har de rigtig mål til det så det passer? (link...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
6. sep 2010
Visninger:
160
hvorfor vil den kun.... køre ti kilometer i timen? er den utæt eller wha? Det er mest når den er kold men for det meste vil den højst køre 20 k...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
3. maj 2010
Visninger:
438
Tændning fra jog er der nogle der ved om den passer. jeg tænker mere på eprom og dem
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
30. mar 2010
Visninger:
187
Ang Køling Af En GTR Hej. Jeg vil høre om der er nogen af jer der kører GTR, og om i bruger direkte kølervæske, eller om i bruger vand. ...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
24. mar 2010
Visninger:
510
Popcorn skjolde Hejsa jeg har et lille projeckt med en popcorn og skal bruge et komplet sjjoldsæt til sådanne en fætter ... helst i kb...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
25. feb 2010
Visninger:
167
salg af dele til cpi hussar hej sælger min cpi i dele da jeg selv kan bruge nogle af dem :) bytter gerne med pgo dele sælger også delene sk...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
22. nov 2009
Visninger:
228
cpi popcorn manual ja er der en her inde der har en? som evt ville være så flink at scanne den ind for jeg står virkelig og mangler en. en...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
29. okt 2009
Visninger:
2.457

Annonce