{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
487 visninger | Oprettet:

Bytur {{forumTopicSubject}}

Hey freaks.

Jeg var i byen igår, og den endte bare i lort.
Og så vil jeg lige høre om der er noget at gøre?

Det hele startede med at to af mine kammerater, stod og diskuterede lidt for sjovt og sådan i ved smiley Og så ville jeg spørge om de skulle med ud og pisse, i det jeg kommer op og klapper min kammerat på skulderen, kommer der en dørmand og tager virkelig hårdt fat i mig, og river mig ud og diskuteket - Det skal lige siges at det er så vildt at mit jakkesæt går i stykker. Så kaster han mig faktisk ud af døren og siger at vi ikke skal slås her. (han var pisse sur!)

Så råber jeg til ham " vi har fandme ikke gjort en skid, og du har ødelagt mit jakkesæt, hvorefter han bare går ind igen..

Så bliver jeg tosset, og går ind råber alt hvad jeg kan "Kom herud din idíot" Det gad han ikke, nå fint siger jeg, så bliver jeg her!

Så kommer han så endelig med ud, hvorefter jeg spørger ham og vi ikke kan snakke stile og roligt under 4 øjne?? Så siger han bare nej, og "truer du mig"? op til flere gange, og han er halv polakker eller russer med klam accent. Så gir jeg op, og råber vi ses om lidt sammen med politiet!

Så råber jeg af surhed at jeg ikke har gjort en fucking skid, hvorefter nogen af hans "venner" kommer og spørg om jeg har et problem og tager kvælertag på mig, og siger jeg får en flad.. Så siger jeg at jeg går nu, har noget jeg skal ordne (på politistationen) hvorefter de råber et eller andet lort til mig og går tilbage til dørmanden..

PS: Der var 3 - 4 kameraer inde på diskoteket lige nøjagtig på det sted hvor jeg stod, og har 4 - 7 venner som så det hele, og havde ikke gjort noget som helst?

Hvad gør man? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bytur
Kommentér på:
Bytur

Annonce