{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.772 visninger | Oprettet:

Fucking dørmand! {{forumTopicSubject}}

så var man lige på bakken her idag, og var inde på et værtshus (perlen) også står en kammerat og en af hans veninder sådan og små slår til hinanden, det har de gjort hele aften sådan kærligt ment, han er lidt fuld og det samme er hun. dørmanden kender hende åbenbart, så ligepludselig ud af det blå tager dørmanden bare kvælertag på min kammerat der slæber ham udenfor og holder ham bare fast i nakken, bagefter går man over til politiet for at fortælle at de måske lige skulle tage en snak med ham dørmanden for misbrug at hans "magt", politiet siger bare tag nu bare hjem. TAK det er hvad man betaler til over skat et par små politi drenge der ikke gør en skid. pisse fedt. skulle bare lige ud med det omfg

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fucking dørmand!
  • #1   12. maj 2012 På dølle var der en som blev overfaldt af 10 personer hvor de alle stod og trampede på ham, dørmanden stoppede det og smed OFFERET ud!

En af mine venner har også prøvet at blive skubbet til, hvorefter dørmanden tog kvælertag på min ven og smed ham ud, syntes simpelthen det er for dårlig service!!!

• #2   12. maj 2012 Endnu en grund til jeg sjældent tager i byen.

• #3   12. maj 2012 syntes det er for dårligt at politiet ikke gør noget.

de tror at fordi nogle folk er fulde er lyver de, og hvad dørmanden gør er rigtigt, jeg var 100% ædru siden jeg skulle køre bilen hjem, og jeg så havd der skete, og havde det ikke været fordi der stod 6 ekstra dørmand udenfor, fordi de lukkede, så havde vi osse hoppet på ham dørmanden, simpelthen for dårligt at de kan tillade sig nogenlunde alt

• #4   12. maj 2012 og tror faktisk at denne dørmand der gik over stregen har en bruger på baboom, hvilket er endnu mere sjovt.

• #5   12. maj 2012 Prøv og sæt dig i hans sted hvis han hører så mange løgne fra venner og den slags så en gang imellem er der jo en sandhed i det som bliver behandlet uretfærdigt. Og hvis de står og skubber/slår også selvom det er kærligt kan det nemt misforstås af dem og det kan jo også få andre til at køre hinanden til lidt slås kamp så man skal bare droppe den slags i byen de kan jo ikk se om det er kærligt eller alvor. Så kan ik se hvad du brokker dig sådan over hvis du tænker lidt over det.

• #6   12. maj 2012 link til hans bruger smiley

• #7   12. maj 2012 kommer selv lige fra byen og der var en dørmand der spurgte efter mit id og så sagde jeg at jeg var 17 og så sagde han at jeg var da 18 smiley jamen ja det var jeg da smiley det gjorde mig ikke så meget smiley

de fleste dørmænd er flinke men der er satme også nogle røvhuller mellem smiley

• #8   12. maj 2012 Så opfør jer ordenligt... Idioter..

• #9   12. maj 2012 derfor man skal have gode venner, eller kontakter til hvis det sker sørger man for den dørmand ikke har det arbejde mere.-

• #10   12. maj 2012 det der hedder at være god til sit arbejde, og det tror jeg 1 ud af 10 dørmænd i DK er, ja det er svært at se hvad er alvor og hvad er for sjov, men det kan man se hvis man har et super overblik, som man nu skal have samt kan holde hovedet koldt, man tager en snak med folk og ikke bare river dem ud, skal jeg komme og rive dem ud af det supermarket fordi de ser underligt på en måske?

• #11   12. maj 2012 Peter S
    derfor skal dørmanden ikke ty til vold han skal formidle mellem parterne. Vis det ikke hjælper så må han anvende magt aldrig i kvælertag..

• #12   12. maj 2012 Kunne ikke være mere enig, Slutty M! smiley

• #13   12. maj 2012 min erfaring med dem ja de skal også selv kunne få slag jeg er en gammel rotte i byen har levet det vilde liv og har trænet bodybuliding i 15 år og selvforsvar i 10 år så hvis en udsmider kommer til mig uden grund fordi de vil snakke fordi man er en badboy for de slikker røv enedlig men hvis de smider en ud uden grund kan man godt stille sig i mellen og sige hva de laver og det er sket hvor de spiller smart og prøver og smide en ud hvis der er grund til man skal smides ud er det ok men hvis ik så er jeg ikke den der står i mellen og stikker flade ud som sagt har jeg banket mange ned på grund af den magt de tror de kan bruge og hvis de kalder på poltitet så de smider en ud så venter man til om morgen på de/den dørmand der er skyld i man blev smidt ud så må man ordne det mand til mand hvis det er men sjovt nok vil de aldrig når de er alene så mit synpungt på de dørmand er de udnytter deres magt men man skal heller ik finde sig i alt fra dem

Kommentér på:
Fucking dørmand!

Annonce