768 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 19 Svar

Blev nakket idag på en ydmygende måde Blev nakket idag på en ydmygende måde

Haha, så blev det min tur smiley

Skulle tanke, kørte på baghjul op ad tankens indkørsel hvor jeg tiltrak en civilbetjents opmærksomhed. Da jeg tankede stod jeg med musik i ørene i min egen lille verden, hvor betjenten pludselig prikkede mig på skulderen hvor han viste mig skilt, og så brød jeg sammen i grin da det ikke kunne blive mere ydmygende at blive stoppet der.

Han genkendte min scooter fra de gange jeg har stukket af (åbenbart fra ham), men jeg snakkede mig udenom den. Han skulle have kaldt rullefelt til ham, hvilket af en eller anden grund ikke kunne lade sig gøre, så min scooter skulle hentes af Dansk Autohjælp for at blive rullet på stationen. Jeg fik af vide jeg bare kunne gå hjem, og så ville jeg blive ringet op senere.

Min mor blev så ringet op, fik historien fra hans side, hvor han selvfølgelig overdrog lidt, men hun forstod det og blablabla, og jeg måtte hente den. Jeg var forberedt på et ordenligt skrald da jeg havde sports cylle, 21mm, hebo kobling og Tg knæk på, men nej. Når man køre over 43km/t bliver bøden 1500,- ikke mere, ikke mindre. Er aldrig sluppet så billigt fra det, men nu må jeg jo så køre 30 resten af mine scooter dage da jeg selvfølgelig fik en betinget frakendelse smiley

Men hvad fanden, 1400km med det cylle, så er de 1500 kr vel ikke så slemme, og jeg får den jo halveret da jeg er studerende smiley

God aften derude smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Handyman to hang up 3 shelves and 2 pictures on concrete walls 989 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Blev nakket idag på en ydmygende måde
Kommentér på:
Blev nakket idag på en ydmygende måde

Annonce