768 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 25 Svar

Bytte af scooter, køber vil bytte tilbage Bytte af scooter, køber vil bytte tilbage

Hej Sg jeg har bytte en Pgo Dr.big til en Yamaha Bws for nogle måneder siden, nu her i dag skriver han der sad 47mm cylinder på, da jeg sagde det ikke kunne passe, begyndte han og skrive det var en 45'er, fordi hans mekaniker havde sagt det var en 45'er, fordi der står "p2" på stelnummert. De originale papir han havde fået står der "lille knallert 30" på, men han skriver bare "fuck papirende" og vil bytte tilbage. Selv om han har skilt den af og jeg også har skilt Bwsen af, men da jeg har byttet den med min far, for en Velo og han havde købt den af forsikringen, fordi den var totalt skadet. Så vi købte den og satte den i stand, jeg vil mene at når forsikringen skriver den sælges som 30'er skal det være en 30'er, vi har ikke tjekket stelnummeret endnu og han vil gør det i morgen, fordi han er sikker på det er en 45'er. Men hvad ville i gøre? Bare bytte tilbage, eller skrive at på de papir han har fået med, står der 30'er på og han kunne bare have tjekkede. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bytte af scooter, køber vil bytte tilbage
Kommentér på:
Bytte af scooter, køber vil bytte tilbage

Annonce