{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
444 visninger | Oprettet:

Kan dagen blive dårligere ? :( {{forumTopicSubject}}

Ja lortedagen startede i morges da jeg forstuvede en finger da jeg rejste mig op af sengen da jeg har et marmor bord ved siden af sengen og den slog jeg selfølgelig hånden ind i, men vidste ikk der at den var forstuvet. så tager jeg på arbejde og 20 min efter skærer jeg mig i hånden med en skæreskive på en vinkelsliber, jeg får det så fikset lidt så jeg stadig kan arbejde og så da jeg kommer hjem 15.30 så vil jeg lige skifte forbremse klodser på min kawasaki crosser, men så finder jeg ud af at forhenværende ejer har overskruet en bolt så jeg ikk kan de små klodser ud af caliberen :S, nå men afmonterer den og vil så skære nyt gevind på arbejdet i morgen. Nå men så muggede jeg lidt over det og så ville jeg lige skifte udstødningen på min cpi oliver fordi den std. er virkelig dårlig, men hva tror i der sker da jeg skruer lidt på den ene skrue, den brækker oppe i cylinderen og jeg kaster bare alt fra mig i raseri og tænker : FUCK EN LORTE DAG :S ?! , men så da jeg kom indenfor igen og havde været i bad så går jeg op i køkkenet og henter en glas juice, men så taber jeg det så og så flipper min mor totalt ud og skriger om jeg forfanden da ikk bruger mit hoved og hun begynder at græde fordi hun lige har vasket hele huset i 5 timer, og så vasker hun så gulvet igen, og så sidder jeg her nu og har det faktisk ikk så fedt, er sgu ikk sikker på jeg får mad idag smiley , ,

Håber i gider læse det og smed det ikke i OT fordi sys alle skulle se hvor belortet en dag jeg har haft, har total neder på nu :S smiley , ....

/Buus smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan dagen blive dårligere ? :(
Kommentér på:
Kan dagen blive dårligere ? :(

Annonce