{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
437 visninger | Oprettet:

Da jeg blev snuppet... {{forumTopicSubject}}

Læs hvis i har lyst og tid:

Skriver dette da der er rimelig mange der spørger mig over msn hvordan jeg fik den flænge i forskærm pga. politihund(står under styling, på min gule birdie) Og er også lige blevet spurgt her til aften her på sg.dk...

Det var dengang jeg var ung og dum(som l.o.c. siger) at mig og nogle venner var ude og nakke en axis fordi en af dem havde en selv og manglede skjolde til den... Faktisk kunne vi alle tre bruge noget fra den... Så tog vi derud til den en aften og fik den løftet væk fra ejerens grund ind i udkanten af en skov og der begyndte vi så at splitte den ad... Så efter et lille stykke tid så så vi noget lys nede der hvor vi kom ind i skoven. Og så gik en af mine venner ned og kiggede og kom løbende tilbage mens han hviskede højt "politi, politi!!"... Så jeg startede min scooter og ham der så at det var politiet prøvede på at starte hans men den kunne ikke... Jeg var allerede begyndt at køre fordi hans scooter holdt længere inde i skoven end min og hans var tunet... Men jeg kom kørende op forbi ham og politiet havde råbt stop(fordi de hørte da jeg begyndte at køre) så slap de hundene løs og jeg kørte jo bare videre så kom der lige pludselig en hund op på siden af mig og bed efter mit ben men jeg trak det så bare længere ind på trinbrædtet... Så løb den forbi mig og stod lige pludselig stille midt på den lille sti der var... Det var nat(ca. kl 03:45) græsset var vådt og jeg kunne altså ikke bremse ned(ville have gjort det hvis jeg kunne da jeg elsker dyr)... Men jeg ramte ind i den og den fløj til siden og snurrede lidt rundt(deraf flængen i forskærmen og der sidder faktisk stadigvæk et hundehår i flængen)... Men den kom luntende ind i en lysning 10 meter længere henne(da jeg holdt stille for at vente på min anden ven der havde råbt at jeg skulle vente) men der sad den bare og logrede med halen og kiggede på mig som om vi skulle lege... Men min ven hoppede op bag på og vi kørte væk på nogle små cykelstier... Da vi havde kørt et stykke vej og var kommet igennem den første bom vi så, så kom de bagved men blev stoppet af bommen... Vi gemte os så oppe ved min vens x-kæreste et stykke tid, og tog hjem... Det skal så siges at vi blev taget fordi min ven på den tunede scooter blev snuppet og kom til at sige mit efternavn(Barlow) fordi at de løb op til ham og tog fat i ham og spurgte vredt "hvem var ham på den gule scooter?!" og så sagde han bare det var Barlow... Og tænkte derefter "fuck"... For det er der ikke mange der hedder i danmark... Og politiet kendte ham den anden i forvejen... Så vi kom ind på stationen næste dag og fik en bøde og en laaaang snak med en eller anden overbetjent... Hehe... Lang historie, men håber da at i nød den smiley Det er første gang den bliver fortalt herinde... Hvis der er noget i bliver i tvivl om kan i bare spørge... smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Da jeg blev snuppet...
Kommentér på:
Da jeg blev snuppet...

Annonce