Forum kategorier

Indlæser...
Sortering
heey jeg synes ikke der er så meget gang i vores klub
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
2. sep 2007
Visninger:
249
Jesperhus ? Halløj ? Jeg arve mig tigtig meget at alle ikk kunne komme med til fur s¨å jeg tænkte på om vi kunne lave en ny tur?...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
14. jul 2007
Visninger:
266
stemmer i ikk i min udfordring, stemmer i ikk i min udfordring, på forhånd tak.. xD
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
12. jul 2007
Visninger:
143
Billeder så drenge så er der billeder :D her er linket til det :D ' http://scootergalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=816...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
4. jul 2007
Visninger:
183
Fur turen.. :) Jeg har oprettet de billeder jeg har fra fur og 1 videoklip.. :P
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
4. jul 2007
Visninger:
194
FUR IDAG så drenge så er det i dag vi køre :D vis mødes ved resen ungdomsklub :D ende vi køre :D Håber vi få en fede tu...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
1. jul 2007
Visninger:
193
sonic backup...! heej, skal vi lade en speedfight vinde over sonic nej syntes jeg ikk, skynd jer ind på min profil og stem på min rø...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
30. jun 2007
Visninger:
212
Fur den 1-2-3 hej jeg tænkte på hvor mange her et tælt ? skal vi ikke finde et sted hvor vi kan mødes og snakke om tingen `??...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
25. jun 2007
Visninger:
281
Angåene tur til tyskland.. Vi må desvære meddele at tysklandsturen er blevet aflyst. pga. problemer med følgevogenen... men vi har tænkt på at lav...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
18. jun 2007
Visninger:
331
TRÆF hej hvor mange skal med til træf i skive den 30 og den 1 ??
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
15. jun 2007
Visninger:
244
Fuur hvor mange skal med til fuur, den tur som vi snakke om oppe i skole, ??
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
15. jun 2007
Visninger:
178
hvor mange skal med til tyskland er der nogen der ved hvor mange der skal med til tyskland...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
13. jun 2007
Visninger:
197
Træf i Skive.. Info om ScooterWeekend 2007 i Skive ' : Scooter-Weekend denne gang afholdes i Skive d. 30 Juni & 01 Juli ... Fra kl....
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
26. maj 2007
Visninger:
489
Træf i Løvel..? Hejsa gutter.. Jeg har hørt at scootertræffet i Løvel er blevet flyttet til Skive? Er der nogen der kan skaffe mere i...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
17. maj 2007
Visninger:
612
Fælles billed? Alle der er intra i fælles billed, kom op i klubben imorgen d. 1 Maj, jeg kan først komme ved 21 tiden, så det må godt ...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
30. apr 2007
Visninger:
271
Udfordring hjælp hej drenge, hjælper i ikke lige mig i min udfordirng, på for hånd tak http://www.scootergalleri.dk/html/gal...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
10. apr 2007
Visninger:
156
noget nyt hej skal vi ha noget nyt i I klubben her ??
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
8. apr 2007
Visninger:
587
Har i ikk lyst til at give min scooter Har i ikk lige lyst til give min scooter høj :D Sådan mestetr ;)
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
7. apr 2007
Visninger:
142
hey se lige her hvad blev det til med det tøj vi skal snart have lavet noget for nu bliver det snart sommer og så skal vi bruge det.. ...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
7. apr 2007
Visninger:
447
hey drenge vil i ikk stemme på min rød hey drenge vil i ikk stemme på min røde sonic i min udfordirng, så er i sku herlige;)
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
6. apr 2007
Visninger:
175

Annonce