Forum kategorier

Jyllands Puch Maxi

Jyllands Puch Maxi

Medlemmer: 221
Forside Forum Medlemmer Annoncer Scootere

Indlæser...
Sortering
Bolte/møtrikker motor ? Nogen som har en komplet oversigt over hvad der skal sidde af bolte og møtrikker i p og k motor, altså hvilket DIN nr o...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
6. apr 2014
Visninger:
412
stjerne fælge, med skive bremse hey har en kamarart der mangler nogle stjernefægle med skive bremse, vis der er nogle har har det, som de gerne vil sæl...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
2. dec 2011
Visninger:
278
hjælp udfordring hey gir en høj vis i stemmer på min sonic i mine udfordring
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
27. nov 2011
Visninger:
351
Puch Maxi reperation? Hej Scootergalleri Er der nogen der kender et godt sted i jylland hvor de vil/kan reparerer Puch Maxier? Helst omk...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
31. jan 2011
Visninger:
238
puch maxi k tilsalg/bytte hej jeg har en puch kig i profil den vil jeg gerne sælge/bytte den er med ekstra blok cylle og udst gi et bud mere info...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
28. okt 2010
Visninger:
420
amico hey. tænkte på at bytte min amico, til en anden scooter. se den under profil, og smid en pm... byttes til alt, d...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
5. okt 2010
Visninger:
245
2gear kobling hakker i fart Jeg har et lille problem med min maxi 2 gear begynder at hakke/rykke/glide i koblingen når den har kørt lidt og det er ...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
5. jul 2010
Visninger:
415
opsætning + topfart hey sg... vil lige prøve at høre om hvad min amico vil køre med følgende opsætning: Cylle kit: ...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
29. jun 2010
Visninger:
446
kan ikke give gas på min puch hej SG jeg har en puch maxi k som har 38mm cylle med 38mm stempel 15mm kab og alt det der men kan ikke give meget g...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
16. jun 2010
Visninger:
272
så er maxien til salg !! kig i min profil eller i annoncen :)
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
16. jun 2010
Visninger:
213
SMX byttes måske til maxi. Hey jeg tænker på at sælge eller bytte min SMX til en maxi hvis det rette bud kommer. Se SMX'en under min profil og for...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
15. jun 2010
Visninger:
386
Pakning ved gearvælger maxi 2g Skal der være en pakning ved gearvælgeren omme bag på blokken på en maxi 2 gears. Altså der hvor gearkablerne går ned o...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
7. jun 2010
Visninger:
287
Simmerringe og olie Maxi 2G Hvordan skal alle simmeringene vende på en 2G? og er der nogen bedre end thansens da fjederen gik på de sidste derfra? ...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
7. jun 2010
Visninger:
462
Flot Monza tilsalg :D Hej jeg har min flotte monza tilsalg, kig i annocer :D h.b.o 4500
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
18. maj 2010
Visninger:
218
mening om projekt http://www.youtube.com/watch?v=F60wo70HMiM&NR=1 er det ikke vild?
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
13. maj 2010
Visninger:
283
Monza. Har en Monza tilsalg Se annonce.. http://scootergalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=956313
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
29. apr 2010
Visninger:
210
maxi søges nogle der vil af med en maxi til billige penge omkring 2000kr max
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
29. apr 2010
Visninger:
211
udstødning? hey, ville bare høre om i havde prøvet de her udstødning? 1 : http://www.protunahandels.de/product.asp?c=211919799&n...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
18. apr 2010
Visninger:
225
Custom kabler? Hey Jeg har (som mange andre) monteret et noget lavere styr på maxi'en en det orginale, Og det er ikke det der på bi...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
9. apr 2010
Visninger:
295
bremseskive maxi hvordan laver skive bremse på en puch maxi ?
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
6. apr 2010
Visninger:
216

Annonce