Forum kategorier

Jyllands Puch Maxi

Jyllands Puch Maxi

Medlemmer: 221
Forside Forum Medlemmer Annoncer Scootere

Indlæser...
Sortering
Hjælp.. Hej hvad syntes i jeg skal gøre få mit stel sandblæst eller selv slibe det ned ? (: .
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
8. maj 2008
Visninger:
122
Tipper for karburator Hej jeg har lige fundet ud af at der ikke er nogen tipper i min puch maxi. Er det meget skidt? og kan det være grunden ...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
7. maj 2008
Visninger:
346
hollandsk Hjemmeside! er der nogen der kender en hollandsk Hjemmeside, hvor man skal betale med det samme med dankort, hvor man IKKE skal ban...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
6. maj 2008
Visninger:
219
stjernefælge hjælp Passer stjernefælge fra en Maxi 2 Gear over på en maxi k / p ? (:
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
6. maj 2008
Visninger:
180
hey tjek min annoce med min puch maxi og masser af dele :D
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
5. maj 2008
Visninger:
142
Forgaffel Hej min forgaffel på min maxi er meget løs og jeg ved ikke hvorfor? Jeg har prøvet at stramme topmøtrikken meget men de...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
5. maj 2008
Visninger:
138
Fotoalbum.. hey tjek lige mit fotoalbum, hvordan syntes i mit maxi project skal se ud (: ? . Undskyld jeg ikk er god til Paint he...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
3. maj 2008
Visninger:
129
Metallic rød, hej, vil nok havee mine puch maxi Metallic rød kunne det så være pænt med hvide stjernefælge og krom aero skæme ? . E...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
30. apr 2008
Visninger:
439
filter. . har hørt man kan købe et polini powerfilter der ligner et std. luftfilter.. Nogen der ved hvor man kan købe det . .(: ...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
30. apr 2008
Visninger:
129
Stjernefælge.. Nogen der har stjernefælge tilsalg ? (: .
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
29. apr 2008
Visninger:
132
CPI tilsalg? Heej, byd på min Cpi, den har nogle skjolde der er skadet men kan laves hvis du er god ;) Jeg skal nok tage nogle bi...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
29. apr 2008
Visninger:
193
Udstødning?.. Hvilken en syntes i jeg skal have på til en Maxi Med 7.5 Hestes tun ? LeoVince: http://www.scooter-dele.dk/piz.asp?id=...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
28. apr 2008
Visninger:
171
tjek mit Stylingprojekter ud.. er ikke helt færdig med den.. kom evt. med nogen kommentar eller gode ide. Håber i vil nyde synet :D
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
28. apr 2008
Visninger:
153
Stjernefælge ? Nogen der har nogen stjernefælge tilsalg ? (: .
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
25. apr 2008
Visninger:
144
Udstødning? Kører med den her nu på min maxi k med 7.5 eller 8.5 hestes tun: (link fjernet) men vil gerne have en af de her på: ...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
25. apr 2008
Visninger:
161
Powerfilter på Std. Karburator ? kan man godt få et powerfilter på en std. karburator?
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
25. apr 2008
Visninger:
564
så blev min maxi fårdig se den:)
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
23. apr 2008
Visninger:
150
Maxi P Stel. Kan man godt sætte en K Motor (Med Kickstart)på et P Stel? og så også få fodhvilerne på ? (:
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
23. apr 2008
Visninger:
263
værdi hvad er min maxi vær . der er tun på for 2000 er bare ikke på billederne
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
21. apr 2008
Visninger:
152
Stel Hjælp!!!! Kan man godt bruge et stel fra en Maxi K til en P Motor (Med Pedaler) ? (; ,
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
21. apr 2008
Visninger:
166

Annonce