Forum kategorier

Gilera

Gilera

Medlemmer: 82
Forside Forum Medlemmer Annoncer Scootere

Indlæser...
Sortering
salg af bane runner jeg vil gerne sælge min banescooter, tjek den ud på min profil. cylinderet har ikke kørt overhovedet, så er helt nyt
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
21. jul 2010
Visninger:
246
Stage6 Alu 50ccm Cylinder Hey sg, jeg overvejer at købe en Stage6 Alu 50ccm Cylinder og nogen lette ruller til min runner men jeg ville hører jeg...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
23. jun 2010
Visninger:
576
Støddæmper fra neos til aerox Er det ikk det samme ? Passer en fra en aerox ikk på neos og omvendt ??
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
14. jul 2009
Visninger:
268
hej sg hvis jeg ville have nyt cylle på min stalker og den skal få bedre optræk og topfart hva ska det så være for en ? og hel...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
10. jun 2009
Visninger:
253
hej nogen der køre me den? er der nogen der kør me fartbegranser ? hvis ja virker det uden problemer og er der ulemper ved at montere sårn en f...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
5. maj 2009
Visninger:
245
Runneren Sælges Har sagt runneren tilsalg. Kig forbi :) http://www.scootergalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=790121
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
11. feb 2009
Visninger:
169
Nye billeder af Runneren Fik lige skudt nogle billeder af runneren :D.. 10 min før blev jeg stoppet, og fik en advarelse :D Smid en kommentar...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
7. feb 2009
Visninger:
171
montereng af forlygte til runner hej jeg har lige købt en halogen forlygte til min runner men Hvordan får jeg samlestikket til ledningerne af original f...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
29. okt 2008
Visninger:
378
hej sg hjælp hvad hedder det der hvor skiven sidder og ville i ikke lige sende et link me pris og hvor man kan køre den :)
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
29. okt 2008
Visninger:
165
hej sg hjælp! hvor finder man et stel til en stalker ? ville i ikke lige sende et ling?
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
29. okt 2008
Visninger:
172
STALKEREN TIL SALG!! så skal stalkeren sælges. den kører ikke da den skal indstilles. kan godt startes hvis man skifter tændrøret til et...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
27. okt 2008
Visninger:
234
PROBLEMER MED STALKER har lige købt nye nrg fælge. og kan ikke få dem på* ? passer de ikke, eller er det bare mig der ikke kan få den på ? ...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
12. okt 2008
Visninger:
503
HJÆLP TIL STALKER ! hvordan får man bagdækket af fælgen ? - det taber luft, så det skal lappes. på forhånd tak :)
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
19. sep 2008
Visninger:
170
størrelse? nogen der ved hvilken der er størst altså i højden :rcr :smt rmx :smx ??+
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
24. aug 2008
Visninger:
170
hey gutter ! Jeg har bruge for hjælp angående min stalker kan jeg fjerne hummerplade holderen uden at skal skære den af
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
22. aug 2008
Visninger:
224
SSM TILSALG se min annonce nu KUN 7500 Hent Nu.!!!
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
22. jul 2008
Visninger:
150
hej mangler hjælpe!!! min stalker er begyndt at hagge når jeg køre går den nærmest ud nogen gange nogen der ved hva der er galt ?
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
14. maj 2008
Visninger:
174
hva syntes i? hva syntesa i om min stalker og giv den da en stemme og kom med forslag til hva der mangler osv. http://www.scooterg...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
25. apr 2008
Visninger:
137
årgang?? er ikk sikker på hvilken årgang min er fra så vil lige høre hvilken årgang kan en std rød stalker være fra??
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
20. mar 2008
Visninger:
158
hey hvor meget er den vær?? min runner http://www.scootergalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=165051
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
13. mar 2008
Visninger:
285

Annonce