Forum kategorier

Os fra Sjælland

Os fra Sjælland

Medlemmer: 136
Forside Forum Medlemmer Annoncer Scootere

Indlæser...
Sortering
dysning til gilera storm hey jeg har lige fået sat malossi sport cylle og en tp nardo + powerluft filter på min scooter ville høre om nogle af j...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
31. jul 2011
Visninger:
220
Hot stel Søger et hot stel med nummer . helst ny model stel hvor forgaffel til 12" hjul kan komme på . ellers hvis i bare li...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
8. aug 2010
Visninger:
193
bws sæde. er der ikke nogen som har et bws sæde liggende?
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
23. mar 2010
Visninger:
234
hjælp hej alle sammen jeg søger et projekt til billige penge er der nogen der har noget skrive hvad i har ser gerne det er...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
26. feb 2010
Visninger:
138
Anlæg byttes bytte med bilanlæg ? http://carsound.dk/produkt.asp?id=4133&pk=27&produkt=Rainbow_Hammer_12_i_dobbeltkasse_%28Twist...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
25. dec 2009
Visninger:
288
smt hey har en smt tilsalg i flot stand se den i min annonce byd vis i er intra mindste pris er 9000
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
25. dec 2009
Visninger:
198
Billig projekt/vinter/skole knallert Den står og flyder så skal bar væk :) http://www.scootergalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=876877
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
23. aug 2009
Visninger:
266
bytte?? nogen der ku være intra i at bytte noget scooter for noget anlæg???
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
19. aug 2009
Visninger:
138
spikes?? nogen der ved hvor man kan få fat i nogen spikes eller nogen der kan hjælpe mig til hvordan man laver dem??
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
3. mar 2009
Visninger:
136
hjælp med en zip hej vi skal bruge noget hjælp til en zip gl koblingen går på gear dækslet så det køre metal mod metal det som om der ma...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
15. feb 2009
Visninger:
658
Tændrør - varmeværdi?? hvilket tændrør / varmeværdi, skal jeg køre med når min opsætning er sådan her: OPSÆTNING: • Cylinder: Hebo Manst...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
7. feb 2009
Visninger:
499
dele hej alle sammen er der nogen der mangler nogen dele til hiper/zip tjek min anoncer
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
23. jan 2009
Visninger:
162
hjælp gir høj hjælp mig i mine udfordringer og jeg gir høj på alle dine scooter og stemmer i din udfordring (;
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
26. dec 2008
Visninger:
211
til alle seriøse bruger her er en ny gruppe for de seriøse bruger der er her i gruppe da vi er blivet enigen om at den her gruppe er for død
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
17. dec 2008
Visninger:
406
nye billder hey så der nye billder af min zip smid lige en kommentar
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
22. nov 2008
Visninger:
385
SR50 fælge . Der skulle vel ikke være nogle der lå inde med nogle SR50 SD fælge? : ) Så må i gerne skrive til mig .
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
5. okt 2008
Visninger:
150
dyse hjælp hurtig jeg har lige sat ny cylinder på hotten og den kører ikk mere en 30 km/t, og ved at jeg skal dyse op men til hva for en ...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
24. sep 2008
Visninger:
290
Søger stalker eller typhoon Hej alle sammen . Jeg søger en stalker eller typhoon i byttefor min hot 50 ( info læs i annonce eller profil ) Og i sk...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
14. sep 2008
Visninger:
192
hjælp hey nogen der ved hvor man kan skaffe skjolde til en derbi senda r.
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
12. sep 2008
Visninger:
169
ADVARSEL ! ADVARSEL: 'DANSK' LÆS & Videresend ! Videresend denne advarsel, blandt venner, familie og kontakter! I løbet ...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
21. aug 2008
Visninger:
217

Annonce