Forum kategorier

Veteran klubben

Veteran klubben

Medlemmer: 35
Forside Forum Medlemmer Annoncer Scootere

Indlæser...
Sortering
tænding på honda amigo Hvordan fixer jeg tændingen på en Honda Amigo? Den er begrænset i tændingen, og har fået at vide at hvis jeg kan spejlv...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
5. apr 2010
Visninger:
985
Andre Sachs "freaks"? Jeg går med en lille drøm i maven om at man kunne lave en knallert ferie tur ned til Sachs fabrikkerne, og komme ind og...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
2. aug 2009
Visninger:
441
Udfordring´s hjælp Jeg ved ikke helt om det er helt OK at søge hjælp til udfordring? Jeg prøver se lige: http://www.scootergalleri.dk/ht...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
5. jul 2009
Visninger:
208
Velo Solex 3800 Deluxe færdig God sommer til alle Denne model kendes også under navnet "blue angel" Synes lige at jeg ville vise jer mit sidste pro...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
3. jul 2009
Visninger:
336
Veteran ITOM Sport 1957 før og efter Hvis nogle har lyst kan de se lidt foto fra før og efter renovering af ITOM sport fra 1957 på min profil
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
24. maj 2009
Visninger:
276
hjælm hvilken hjælm suntes i ser bedst ud til når man køre vetaranknallert ? evt. billeder/link
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
20. mar 2009
Visninger:
244
hjælp hey. min ven har købt en samurai og har brug for et speedometer og et kabel til det.... ved i hvor det kan findes...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
18. dec 2008
Visninger:
266
Vespa Nogen der kunne være intresseret i denne fine retro cykel http://www.scootergalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=716692 ...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
17. okt 2008
Visninger:
194
dm 50 hey gutter..... jeg vil gerne have jeres hjælp. hvad kan jeg få for min DM og hvad kan jeg eventuelt gøre for at...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
9. sep 2008
Visninger:
188
gearproblemer med Sachs LKS 4 motor jeg købte en KTM Comet Super 4 idag. jeg har fået den til at starte i 1 hug (byttede det diesel i tanken ud med benzi...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
28. jun 2008
Visninger:
430
hvilken spartel er bedst? jeg er ved at sandblæse min KTM Comet's stel, og eftersom den jo ikke er helt ny så er der jo lidt rust hist og her som...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
17. maj 2008
Visninger:
299
Yamaha Drengene der er oprettet en ny gruppe for dem der har en yamaha og vil være med til at få lavet den største yamaha klub på scoot...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
19. feb 2008
Visninger:
300
farvekode?? hej hvordan finder man farvekoden på en fz50??
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
10. feb 2008
Visninger:
307
bedømmelse af min sco populær nu er mit projekt færdigt og billeder af mit over 1 måneds slid sat ind :) ved ikke om i kan huske hvordan den så ud f...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
24. dec 2007
Visninger:
262
nogen der bor i nordjylland? jeg syntes det kunne være fedt hvis os fra nordjylland kunne mødes til sommer og så køre rundt på vores veteraner. :D ...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
9. dec 2007
Visninger:
213
hvad er jeres projekt? hvad er jeres nuværende og hvad er jeres næste projekt? i øjeblikket er jeg i fuld gang med min sco og den skulle me...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
9. dec 2007
Visninger:
219
kan i hjælpe mig? kan i hjælpe med at finde ud af hvad der ikke er originalt på min KTM Comet 4 LKH? jeg ved det ikke er den originale f...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
8. dec 2007
Visninger:
265
fælles ansvar er jeg den eneste der nærmest føler at det er et fælles ansvar at sørge for at veteraner ikke bliver solgt til unger so...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
8. dec 2007
Visninger:
242
værdi af en helt original KTM Comet? jeg har købt en helt original KTM Comet den var ganske vidst ikke samlet færdig havde nogen små mangler og farven er ...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
5. dec 2007
Visninger:
468
værdi hvad tror i min grandprix er værd
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
17. nov 2007
Visninger:
144

Annonce