Forum kategorier

Jyde magt !

Jyde magt !

Medlemmer: 41
Forside Forum Medlemmer Annoncer Scootere

Indlæser...
Sortering
Hot sælges ! KUN 3000,- ! :O http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=61328758 bud ønskes
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
24. jul 2009
Visninger:
97
scooter tilsalg heey.. jeg vil gerne s@lge alt det jeg har da jeg stAr og mangler penge... i kan evt. kigge i mine anonncer . TIL...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
15. feb 2009
Visninger:
310
ang begrænsninger HØJ GIVES heey vil lige spørge om hva begrænsninger der er tilbage på min sym og evt forklar hvordan man fjerner den .. det vil v...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
27. nov 2008
Visninger:
155
ANG Godt byt for mig ? Hey Gutter :D Jeg overvejer at bytte min Hot50 aka snotten til min vens CPI supercross. Men den har det ikk så godt,...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
24. nov 2008
Visninger:
150
knallert tilsalg KIG!! heej drenge og pige jeg har en dejlig puch til salg ... så bare byd på den :D PLZ KIG PÅ DEN FØR I BESTEMMER JE...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
24. okt 2008
Visninger:
200
min chopper hva siger i til min chopper hva kan der gørers bedrer
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
2. okt 2008
Visninger:
199
hvad dyse er der i en std Hot50? :) hey sg. er der nogen af jer som ved hvilken dyse der er i en std Hot? eller ved i hvilken dyse man skal sætte i når m...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
8. sep 2008
Visninger:
133
stem vil i ikke stem på mig
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
2. sep 2008
Visninger:
178
hej drenge kig lige http://www.scootergalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=683144
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
8. aug 2008
Visninger:
293
maxi stel hej er der nogen der kender en der har et maxi stel tilsalg jeg har kigget på markket jeg kunne ikke finde noget det må...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
13. jul 2008
Visninger:
209
Yasuni hva for en tun uds som liner en std uds kan erstatte en Yasuni c16
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
25. jun 2008
Visninger:
157
nrg søger en complet std motor til en nrg ... vi kan snakke om prisen :D
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
24. jun 2008
Visninger:
113
nrg søger en nrg motor som er std. så vis du har en så skriv lige max 5000
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
9. jun 2008
Visninger:
133
Sonic motor Hey drenge. Er der ikke nogle af jer der har en koplet motor til sonic eller kender nogle ? prisen kan vi da snakke ...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
8. apr 2008
Visninger:
136
sælger min stalker http://www.scootergalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=605111
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
8. apr 2008
Visninger:
462
Mangler virkelig hjælp!!!!!! Hey Er der nogen som ved hvor man kan finde den skive som man sætter ind på koblingen som sætter startgrænsen i en m...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
24. mar 2008
Visninger:
210
Stjernefælge Hey Er der ikke nogen som ligger hjemme med et par stjernefælge til maxi som sælges Må ikke være skæve
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
24. mar 2008
Visninger:
116
SØGER 19MM DELLORTO Heysa. Søger en 19mm dellorto karburator, gerne med dyser til.. si hvad i har, står virkelig og mangler den, så skri...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
5. mar 2008
Visninger:
352
HVILKEN INDSTILLING ?!? X-HØJ gives Heysa Gutter. Er der nogen som VED noget om scootere.? Jeg er nemlig ved at indstille min hot med Sonic motor. jeg ha...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
29. feb 2008
Visninger:
136
KAN SONIC FORGAFFEL TILPASSES HOT? Hey Gutter. Ville lige høre om en Sonic forgaffel kan tilpasses Hot? og om i kender nogen som har gjort det. ;p På f...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
20. feb 2008
Visninger:
195

Annonce