Forum kategorier

Passola

Passola

Medlemmer: 27
Forside Forum Medlemmer Annoncer Scootere

Indlæser...
Sortering
yamaha forhandler??? nogle der kender en yamaha forhandler eller andre der kan skaffet et ny bagagebærer til kurven i for til min passola?(:...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
9. nov 2009
Visninger:
512
passola gear olieprop _HJÆLP_ hey er der nogen er ved hvor den gear olieprop i bunden af motoreren sider. Den hvor man kan helde det gamle olie du.? ...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
5. sep 2009
Visninger:
232
Søger en std. passola Hej jeg kunne godt tænke mig en helt std. passola.
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
8. maj 2009
Visninger:
475
passola motor hey har en hele passola motor og sælger gerne i dele så sig hvad i manger så piller jeg det gerne af... er til at handl...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
3. feb 2009
Visninger:
266
motor sælges hej har en komplet passola motor til salg med lednings net og olie tank og meget mer se min anonce og kom med et bud ...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
8. dec 2008
Visninger:
492
søger skjolde jeg mangler de to side skjolde og det skjold oppe bag på og det skjold lige neden under sædet
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
5. dec 2008
Visninger:
333
passola har alt til passola skriv:)
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
31. jul 2008
Visninger:
384
??? Hvilken topstykke passer til denne cylinder?? Link tak...!
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
6. apr 2008
Visninger:
281
gerring er der nogen der ved om der kan skiftes gering på en yamaha passola for min køre med lidt for mange omdringer
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
31. mar 2008
Visninger:
251
dyse heyhey jeg vil gerne have sat en større dyse i min passola men kunne ikke finde nummeret er der nogle der ved hva der c...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
19. feb 2008
Visninger:
222
Cylinder ?? Hvor køber man en standard cylinder til en passola?? Eller hvis der er en der har en til at ligge som er i god stand...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
9. feb 2008
Visninger:
334
mini marked heyhey tænkte vi kunne lave et lille mini passola marked her inde så bare skriv hvis i mangler eller sælger noget ...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
15. jan 2008
Visninger:
260
passola hey jeg har to store spørgsmål det første. hvilken støttefod bruger i og ved i hvilke der dur ved i om den her dur? htt...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
13. jan 2008
Visninger:
310
købe passola jeg søger en passola i en fin stand helst i vest og midt jylland
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
27. dec 2007
Visninger:
280
HJÆLP!!! Hej.. Hvis der er en som har en koblingsnav til at ligge, så vil jeg gerne købe den ! Skriv ?
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
21. dec 2007
Visninger:
207
Tilsalg!! Hej, vil virkelig gerne af med min passola så tænkte om der var nogle herinde der vil købe en.. ! :)
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
19. dec 2007
Visninger:
242
hjælp lige mig det kan ikke passe http://www.scootergalleri.dk/html/gal_udfordringer_vis.asp?challengeID=160402&UserID=128013
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
29. okt 2007
Visninger:
220
hej ledningsdiagram er der nogen der har et ledningsdiagram
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
25. okt 2007
Visninger:
309
Nogen der har prøvet?? er der nogen der har prøvet, at bygge en anden motor over på sin passola og blev det godt, for er nemlig selv igang med...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
24. okt 2007
Visninger:
383
hjælp lige min passola http://www.scootergalleri.dk/html/gal_udfordringer_vis.asp?challengeID=159485&LinkMode=MyCurrent&formsort=
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
24. okt 2007
Visninger:
713

Annonce