Forum kategorier

Street racers

Street racers

Medlemmer: 53
Forside Forum Medlemmer Annoncer Scootere

Indlæser...
Sortering
Derbi Vamos Nogen der kan sige hvilken motor Derbi Vamos kører med ? Og hvilke andre scootere kan man "låne" dele fra hvis det er ?...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
7. okt 2009
Visninger:
160
scootertræf i sæby kom og være med scootertræf på lørdag kl 19 ved aldi i sæby alle kan kommer der ud ses vi der ud ps vi er 5 der kommer
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
9. sep 2009
Visninger:
188
TÆNDING hej søger 1 af dem her Tænding - MVT innerrotor - Italkit innerrotor Malossi Racer tænding MHR
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
28. aug 2009
Visninger:
146
Gnist?? Katana'en gnister ikke. Den tændspole der sidder på nu er med multistik og dem jeg kan finde er med 2 poler, altså + %,...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
18. aug 2009
Visninger:
119
dødmandskontakt heej hvordan monter men en dødmandskontakt på en scooter
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
16. aug 2009
Visninger:
189
passer det over ? Hey nogen det ved om Variator, Kilerem, Remskiver Blæserhjul, kobling, Koblingsklokke, passer over på en pgo pmx motor ...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
30. mar 2009
Visninger:
170
krumtap, lejer ? nogen der ved om jeg kan sætte krumtappen i selv om lejerne sidder på tappen eller hvordan kan jeg tage lejerne af tapp...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
22. mar 2009
Visninger:
143
Studs Hej drenge og piger.. Hvor finder jeg en studs der kan gå på original studsen på katanaen og over på min 21 mm dell'...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
19. mar 2009
Visninger:
139
Idéer søges Hey er der nogen der har nogen fede idéer til hvad jeg skal gøre ved min katana ?
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
17. mar 2009
Visninger:
134
Stemmer søges Smider i ikke nogen bedømmelser på katana'en.. skriv herinde og så smider jeg naturligvis tilbage til jer.. stemmer ogs...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
17. mar 2009
Visninger:
123
Projekt Har i idéer til hvordan jeg skal spartle og lave om på min katana så må i meget gerne kopiere et billede og tegne det p...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
11. mar 2009
Visninger:
142
Tag Godt imod min nye scoot.. Katana projekt 09
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
11. mar 2009
Visninger:
147
heey simder i ik en stemme på joggen?
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
6. mar 2009
Visninger:
123
R6'er til salg - OFF TOPIC ! Hej drenge nogle som har prøvet banerace på motorcykel? jeg har besluttet at sælge min R6'er fordi jeg er faldet fo...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
20. feb 2009
Visninger:
204
Min Scooter er blevet stjålet :'( Nogen af jer der gider at skrive hvis i ser den :(
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
10. jan 2009
Visninger:
187
Tony Cart Er der nogen herinde der har lidt forstand på GoCarts. Mere præcist tænding på sådan en :)
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
23. nov 2008
Visninger:
130
Nye billeder ;D Nye Billeder ;D se dem og læg en kommentar .
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
21. sep 2008
Visninger:
157
sonic har lagt nye billeder ind af min sonic. skriv gerne en kommentar :D http://scootergalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=13...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
17. aug 2008
Visninger:
166
sonic trækker mærkeligt. i går spændte jeg min studs og udstødning. jeg skiftede også tændrør og tog min kobling af for at tøre den af (så den i...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
14. aug 2008
Visninger:
598
SSM TILSALG se min annonce nu KUN 7500 Hent Nu.!!!
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
22. jul 2008
Visninger:
124

Annonce