Forum kategorier

Team Sonic og Jog

Team Sonic og Jog

Medlemmer: 125
Forside Forum Medlemmer Annoncer Scootere

Indlæser...
Sortering
jog ledning fra blok hvortil? hvordan laver jeg ledning til blok?
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
28. aug 2012
Visninger:
246
Ruds vedby / Dianalund ? nogen der kommer derfra? :D
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
2. feb 2012
Visninger:
253
billig sonic tilsalg! har en billig og rigtig flot sonic tilsalg ny renoveret i motor og nylakerede skjolde. tjek min annonce for mere info
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
22. jan 2012
Visninger:
327
glasblæsing heey sg nogle der kender et sted eller en der kan glasblæse :D
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
3. okt 2011
Visninger:
241
jog byttes til anden knallert :) hej jeg vil godt bytte min jog til noget andet den starter og køre fint vær dag.men defekter er kun elstart og forlys o...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
19. jul 2011
Visninger:
519
jog går død Hjælp! hej har lige fået samlet min jog har kørt ca 5 km på den alt i alt men nu er den begyndt at stoppe sådan næsten helt ...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
14. jul 2011
Visninger:
287
jog kører ikke så godt.. hej har et lille problem med min jog når jeg er ude at kører kører den ikke mere end 70 stykker på toppen og det er vir...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
17. apr 2011
Visninger:
308
evo bws og street tjek ine anoncer
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
5. apr 2011
Visninger:
301
polering af motor blok hey hvad bruger man til at polere sin motorblok blank med =;D
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
1. nov 2010
Visninger:
715
min jog trækker næsten ikke? hey sg min jog trækker næsten ikke jeg skal nærmest skubbe den igang før den gider bare tage lidt fat og når den endeli...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
18. okt 2010
Visninger:
242
komplet pæn jog motor tilsalg 1000kr hej jeg har denne pæne yamaha jog fs motor. den er blevet glasblæst fornylig, den har ikk været ude og køre inu. men pr...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
12. okt 2010
Visninger:
754
jog dør ved for meget gas ?:s hej håber i kan hjælpe mig har lige fået samlet min jog med helt nye dele alt er nydt i den den starter og kan stå i to...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
7. okt 2010
Visninger:
237
jog motor tilsalg meget pæn kik i kik i mine announcer jeg har en komplet jog blok som er helt komplet mangler bare top og spjæld til kaburatoren og rull...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
5. okt 2010
Visninger:
351
se her evt andet udstødning hey scootergalleri vil gerne have min sonic til at yde lidt mere altså skal jeg vælge et c30 eller en roost RS5 Sprint ...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
4. okt 2010
Visninger:
273
SØGER ET JOG FS AS STEL!!! hey drenge jeg søger et jog stel til et project der skal være forgaffel på og motor ophæng
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
15. sep 2010
Visninger:
298
En fødselsdag idag ja ville lige dele med jer alle sammen at en af vore medlemmer har fødselsdag idag og det er TeamBach<Sonic S.B.B> ™ vi...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
5. sep 2010
Visninger:
263
stemme nogle som vil stemme i min udfording stem som i vil :)
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
2. sep 2010
Visninger:
289
cylle team speed 2 eller pata negra ???
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
1. sep 2010
Visninger:
197
PS3 slimmodel byttes til knallet + pen hey drenge min kæreste vil godt ha en knallert helst en sonic den må godt mangle nogle dele men den skulle kunne køre ...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
31. aug 2010
Visninger:
198
værdi af sonic hej jeg ville godt vide hvor meget min sonic var værd skjold og stele er autolakeret i 2009 i sort. og motoren er fra 2...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
24. aug 2010
Visninger:
192

Annonce